جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مترجم همزمان Skype برای ویندوز

شرکت مایکروسافت پیش‌نمایش اولیه از ابزار جدید خود موسوم به Skype Translator را عرضه کرد و توضیح داد کلیه کاربران مجهز به سیستم‌های عامل ویندوز ۸.۱ و ویندوز ۱۰ می‌توانند از آن استفاده کنند.

مترجم همزمان Skype برای ویندوز

ابزار Skype Translator یک قابلیت جدید برای ترجمه صبحت‌های کاربران حین برقراری تماس‌های صوتی و تصویری محسوب می‌شود و از اواخر سال ۲۰۱۴ توسط گروه محدودی از کاربران مورد آزمایش قرار گرفته است.

مایکروسافت در تاریخ ۱۲ مه توضیح داد که آزمایش این محصول را به صورت عمومی آغاز کرده است تا تمام رایانه‌های مبتنی بر دو نسخه ۸.۱ و ۱۰ سیستم‌عامل ویندوز به توانند به این قابلیت مجهز شوند.

کاربران به منظور آزمایش Skype Translator می‌بایست پیش‌نمایش عرضه شده از این محصول را از روی فروشگاه اینترنتی Windows Store بارگذاری کنند.

 

اسکایپ

سیستم Skype Translator در حال حاضر از زبان‌های انگلیسی، چینی، ایتالیایی و اسپانیایی پشتیبانی می‌کند که البته گفته شده است به زودی دیگر زبان‌ها هم به آن افزوده می‌شود.
مایکروسافت آزمایش‌کنندگان این ابزار جدید را تشویق کرده است تا زبان‌های یاد شده را مورد استفاده قرار دهند.

مایکروسافت بر اساس آخرین برنامه‌ریزی‌های خود تصمیم گرفته است در سیستم Skype Translator از ۴۵ زبان مختلف پشتیبانی کند تا سرویس مذکور به صورت عمومی روی نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل این شرکت مورد استفاده قرار گیرد.

منبع:ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *