جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ماوس گیمینگ Rival 700

mouse gaming rival

اخیرا کمپانی SteelSeries از محصول جدید خود رونمایی کرد.این محصول جدید که ماوس گیمینگ Rival 700 نام دارد را میتوان مکمل تجهیزات گیمینگ برای گیمرها دانست.درون این ماوس یک نمایشگر LED وجود دارد که وجه تمایز این ماوس با نمونه های دیگر است.

در این ماوس یک خصوصیت عجیب دیگری هم وجود دارد و آن یک نمایشگر کوچک در سمت چپ،جلوی دستگاه است که علاوه بر نمایش تنظیمات مرتبط با ماوس که شامل پیکربندی های مایکرو،حساسیت و دیگر موارد،به نمایش اطلاعات بازی ها از جمله تعداد افراد کشته شده و سطح سلامت شما هم می پردازد.البته اگر بازی به نحوی ساخته شده باشد که با SteelSeries کار کند،شما قادر به مشاهده اطلاعات روی ماوس خواهید بود.

اما برویم سراغ دیگر ویژگی های این گجت جالب.این ماوس،ماژولار است. به طوری که اگر سنسور روی این ماوس را دوست ندارید،این امکان وجود دارد که به آسانی با یک لیزر تعویض کنید.گفتنی است که سنسور اصلی این دستگاه از امکان ارتقا و تعویض برخوردار است و کاربر توانایی تغییر قاب و کابل را دارد.

Rival 700 قابلیت هشدار دادن به بازیکن به صورت لمسی را دارد.به طور مثال اگر بازیکن از جانب دشمن مورد حمله قرار دارد،به گیمر هشدار می دهد.طبق گفته شرکت steel series، این ویژگی به طوری ظریف و نامحسوس است که در دقت کار تاثیری ندارد،اتفاق میافتد.این دستگاه از اواخر بهار به بازار می آید.

 

منبع : rayaneh3

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *