جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ماشین لباس‌شویی پدالی Drumi

امروزه افراد زیادی برای سلامتی و ورزش در منزل از وسایلی همچون تردمیل و دوچرخه استفاده می کنند.در واقع برای حل مشکل چاقی، مجبوریم ورزش کنیم، خسته شویم و شست‌و‌شوی لباس را به ماشین‌های امروزی بسپاریم. ماشین لباس‌شویی پدالی Drumi روش جالبی دارد، هم ما را به ورزش وادار می‌کند و هم آلودگی اضافی ایجاد نمی‌کند.

drumi foot washing machine

 

این ایده هم جدید نیست و قبلاً در محصولی به اسم GiraDora مطرح شده است. محصولی که فراتر از نمونه‌ی اولیه نرفت اما حالا چیزی شبیه آن به تولید انبوه نزدیک می‌شود. Drumi نام ماشین‌ لباسشویی ۱۲۹ دلاری است که برای شستن لباس‌ها نه تنها به انرژی الکتریکی نیاز ندارد بلکه در تندرست ماندن آدمی هم قدمی هر چند کوچک برمی‌دارد.

درومی ماشین‌لباس‌شویی واقعاً سبزی است. کسانی که در نقاط دورافتاده زندگی می‌کنند، دوست‌داران محیط زیست و افرادی که در سفر به عمیق‌ترین نقاط طبیعت، با درومی نیازی به انرژی الکتریکی ندارند.درومی فقط ۲۲ اینچ یا حدود ۵۶ سانتی‌متر ارتفاع دارد، ۷ قطعه لباس با وزنی در حدود ۵ پوند (حدود ۲.۵ کیلوگرم) در آن جا می‌شود. البته اگر شلوار جین در میان البسه باشد، فقط یک شلوار درون آن جای می‌گیرد. به هر حال شستن دستی شلوار جین هم مشکل است. ۵ لیتر آب و در نهایت شوینده به لباس‌ها اضافه می‌شود و از این پس نوبت ورزش کردن است.

برای شست‌وشوی پوشاک باید حدود ۵ دقیقه پا بزنید! بخش میانی می‌چرخد و لباس‌ها تمیز می‌شوند. پس از آن با فشار دکمه‌ای، مراحل آب کشیدن آغاز می‌شود. باید کمی آب اضافه کنید و مجدداً پا بزنید!

کمپانی Yirego که طراح این لباس‌شویی جالب است می‌گوید مصرف آب در این ماشین لباس‌شویی حدود ۸۰ درصد کمتر از ماشین‌های معمولی است و قابلیت استفاده از شوینده‌ی مایع، پودری و جامد را دارد.

قیمت این لباس شویی جالب ۱۶۹ دلار تعیین شده و هم اکنون با ۴۰ دلار تخفیف یعنی به قیمت ۱۲۹ دلار از طریق وب سایت سازنده قابل پیش خرید می باشد.زمان تحویل محصول به خریداران هم جولای سال ۲۰۱۶ اعلام شده است.

منبع : digitaltrends

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *