جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


لپ‌تاپ ارزان اوریجین یک GTX 1050 Ti دارد

شرکت اوریجین (Origin PC) را با کامپیوترهای خانگی و لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی خوبش می‌شناسیم. این شرکت اخیرا یک لپ‌تاپ بازی ۹۹۹ دلاری معرفی کرده است که در کنار این قیمت خوب، سخت‌افزاری به درد بخور را هم در خودش جای داده است.

لپ‌تاپ ارزان اوریجین یک GTX 1050 Ti دارد

می‌توان به غیر از صفحه نمایش و کارت گرافیک، همه چیز این لپ‌تاپ از پردازنده‌ی اصلی آن گرفته تا میزان رم را افزایش داد.
لپ‌تاپ جدید EON15-S شرکت اوریجین از تمام لپ‌تاپ‌های این شرکت ارزان‌تر است. این لپ‌تاپ یک کارت گرافیک GTX 1050 Ti را در خودش جای داده. صفحه‌ی نمایش این لپ‌تاپ وضوح تصویر ۱۰۸۰p دارد و طبق ادعای شرکت اوریجین، می‌توان تا شش ساعت با یک بار شارژ، روی آن بازی کرد. این لپ‌تاپ شاید ظاهری بسیار خوب نداشته باشد و چندان هم باریک نباشد، اما با قیمت ۹۹۹ دلاری‌اش، واقعا نمی‌توانید انتظارات زیادی از آن داشته باشید.

سخت‌افزار پایه‌ی EON15-S چندان هم قوی نیست. یک پردازنده‌ی Core i3-7100H در این لپ‌تاپ قرار گرفته و میزان حافظه‌ی آن هم ۸ گیگابایت با فرکانس ۲۱۳۳ مگاهرتز است. مدل پایه‌ی این لپ‌تاپ هم‌چنین ۱۲۰ گیگابایت SSD دارد.

می‌توان به غیر از صفحه نمایش و کارت گرافیک، همه چیز این لپ‌تاپ از پردازنده‌ی اصلی آن گرفته تا میزان رم را افزایش داد و حتی نوع SSD آن را به M.2 تغییر داد.

شرکت اوریجین سابقه‌ای بسیار خوب در ساخت کامپیوتر دارد و تصور می‌کنیم که بتوانیم به کیفیت این لپ‌تاپ ۹۹۹ دلاری اطمینان داشته باشیم.

منبع : دیجی کالا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *