جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


لوگوی مدرن اینستاگرام

تقریبا یک هفته ای می شود که کاربران از تصمیم اینستاگرام برای عرضه یک رابط کاربری سیاه و سفید مطلع شده اند. اما امروز تیم سازنده این اپلیکیشن از تغییر جدیدی در آن خبر داده که همگان را غافلگیر کرده است. لوگوی مشهور و قدیمی اینستاگرام قرار است تا به زودی جای خود را به لوگویی مدرن و رنگارنگ بدهد، که در تصویر بالا شاهد آن هستید.

لوگوی مدرن اینستاگرام

 

این لوگو در واقع مدل ساده شده ای از لوگوی قبلی است که در آن طرح ساده تری از دوربین مشاهده شده و چهار نوار رنگی در آن حذف شده اند. در عوض در پس زمینه لوگو یک طیف رنگی که یادآور طلوع خورشید است را مشاهده می کنیم. همچنین لوگوی اپلیکیشن های دیگر اینستاگرام همچون Layout، Hyperlapse و Boomerang نیز به تناسب با اپ اصلی تغییر کرده و به طراحی جدیدی مزین شده اند.

لوگوی مدرن اینستاگرام2

نظرات در مورد آیکن های جدید متفاوت است. برخی طراحی ساده و مینیمال شان را می پسندند و برخی از سادگی بیش از حد آنها راضی نیستند. در هر صورت، به نظر می رسد که لوگوی به شدت رنگی جدید اینستاگرام رنگ هایش را از رابط کاربری این اپ قرض گرفته باشد، چرا که رابط جدید به طور کامل سیاه و سفید است. البته حذف رنگ از رابط کاربری اپ موضوع چندان بدی نیست، چرا که حالا کاربر می تواند بر تصاویر که رکن اصلی این شبکه اجتماعی اند تمرکز بیشتری داشته باشد.

بروزرسانی های اینستاگرام در پلتفرم های مختلف هم اکنون در حال انتشار هستند. احتمالا تا این لحظه تمامی کاربران iOS آن را دریافت کرده باشند، اما کاربران اندروید تا پایان امروز به آن دسترسی خواهند داشت. همچنین کاربران ویندوز 10 موبایل باید یک هفته برای ارائه بروزرسانی های جدید اینستاگرام منتظر بمانند.
منبع:
Phonearena

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *