جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


لوازم جانبی به درد بخور!

گاهی اوقات همه‌چیز به یک گوشی هوشمند یا تبلت ختم نمی‌شود و به همین دلیل نیاز به لوازمی جانبی سرگرم‌کننده و کاربردی به‌وضوح احساس می‌شود. امروزه کیس‌ها و پوسته‌ها با جنس‌های پلاستیک سخت یا وینیل، به محبوب‌ترین لوازم جانبی همراه تبدیل شده‌اند، اما این همه ماجرا نیست و می‌توانید در بازار در محدوده‌ کابل‌ها و اسپیکرها و آنهایی که گوشی را سرپا نگه می‌دارند، محصولات بسیار مفیدی پیدا کنید. در اینجا شما را با چند مورد از لوازم جانبی از جمله شارژرهای فراگیر، اسپیکر ماشینی و تقویت‌کننده سیگنال‌ها آشنا می‌کنیم که علاوه بر قیمت کم، در اغلب شرایط کارتان را راه می‌اندازند:

Phonesuit Flex
اغلب دارندگان آیفون و یا هر گوشی هوشمند دیگر می‌خواهند طول عمر باتری دستگاه خود را به بیش از تعداد ساعت پیش‌فرض افزایش دهند. به این ترتیب کیس‌های باتری زیادی تولید شده‌اند که با اتصال به گوشی علاوه بر افزایش باتری، به افزایش وزن بی‌اندازه دستگاه منجر می‌شوند. اگرچه این کیس‌ها افزون بر مزیت‌های انرژی که دارند از گوشی محافظت می‌کنند، با این حال بسیاری ترجیح می‌دهند حداقل دستگاه‌شان را بیش از اینکه هست وزین‌تر نکنند! Phonesuit Flex یک شارژر باتری قابل حمل است که با بسیاری از تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند و در واقع آنهایی که برای شارژ از رابط USB استفاده می‌کنند سازگاری دارد. مزیت این شارژر نسبت به نمونه‌های مشابه این است که شما را از حمل کابل‌های اضافی هم بی‌نیاز می‌کند. برای شارژ کردن دستگاه همراه توسط Phonesuit Flex حتی نیازی نیست که آن را از کیس خارج کنید. قدرت شارژ این دستگاه جانبی 2600 میلی‌آمپر ساعت است که به‌طور قابل توجهی بیشتر از کیس‌های Juice Pack و PowerSkin است. چهار لامپ LED تعبیه‌شده در سمت چپ به شما میزان شارژ دستگاه را نشان می‌دهد. شارژ خود Flex توسط کابل میکرو USB موجود انجام می‌شود و پس از تکمیل شارژ کافی است آی‌فون خود را روی آن سوار کنید. شرکت Phonesuit ادعا می‌کند توسط محصول Flex در طول مدت زمان دو ساعت یک گوشی آیفون به‌طور کامل شارژ می‌شود.

لوازم جانبی به درد بخور!1

 

iChic Gear Calligrapher
قلم خوشنویسی iChic یکی از معدود قلم‌هایی است که با شکل و شمایل سنتی قابلیت انجام کارهای مولتی‌تسک را به کاربران گوشی‌های هوشمند تبلت‌ها فراهم می‌کند. این محصول که منحصرا برای آی‌پد ساخته شده، در دو نسخه Geneva و Zermatt عرضه می‌شود و در عین حال که ظاهرش با تبلت سازگاری دارد، مشابه قلم‌های واقعی سنتی است. اگرچه iChic برای فایل‌های نوشتاری عملکرد خوبی دارد اما نمی‌توانید آن را برای انجام کارهای طراحی و نقاشی به کار بگیرید؛ زیرا ابعاد و وزن دستگاه چنین اجازه‌ای را به شما نمی‌دهد و ممکن است در طول طراحی با مشکل مواجه شوید. درواقع اکثر کسانی که با این قلم کار کرده‌اند اطلاق نام Calligrapher را کمی گمراه‌کننده می‌دانند.‌iChic Gear Calligrapher با دو قلم که می‌تواند جایگزین قلم اولیه شود به بازار عرضه شده است و اگرچه برای طراحی و نقاشی مناسب نیست، کار نوشتاری شما با تبلت و گوشی را ساده می‌کند.

لوازم جانبی به درد بخور!

mCube Pro
گام‌های بلندی که امروزه در قابلیت حمل دستگاه‌ها مشاهده می‌کنیم، به این معنی است که بسیاری از ما تعداد بسیاری گجت‌ با خودمان حمل می‌کنیم. اما این موضوع حاکی از آن نیست که در صورت حمل گجت‌های متعدد ملزم به همراه داشتن شارژرها و آداپتورهای مخصوص آنها باشیم. در حال حاضر آداپتورهای فراگیری به بازار آمده‌اند که نیازهای باتری ما را به شکلی جامع برطرف می‌کنند و این یعنی می‌توانیم شارژرهای اختصاصی گوشی، تبلت‌، نوت‌بوک یا دوربین خود را در خانه ترک کنیم. mCube Pro یک شارژر/آداپتور همه‌کاره برای علاقه‌مندان به این گجت‌های محبوب است. این بسته کوچک برای افرادی که همزمان لپ‌تاپ، نوت‌بوک، گوشی هوشمند و ابزارهای دیگر را با هم حمل می‌کنند بسیار کارآمد عمل می‌کند. Innergie به‌عنوان شرکت سازنده این محصول در صدد است تا بر همکاری خود با شرکت Delta بیفزاید. Innergie ‌می‌خواهد بگوید از آنجایی که شرکت Delta منابع انرژی همه‌جانبه و زیادی را تا کنون تولید کرده، بنابراین mCube Pro را باید محصول قابل اطمینانی دانست.

لوازم جانبی به درد بخور!2

Venturi Mini
Venturi Mini یک ابزار ماشینی است که برای پخش آهنگ یا صدای کسی که با او تماس گرفته‌اید مناسب است. در واقع با این دستگاه جانبی همراه که به شارژرفندک اتومبیل متصل می‌شود می‌توانید با رابط بلوتوث صدای استریو داشته باشید. پس از اینکه یک فرکانس مناسب FM را برای Venturi Mini انتخاب کردید می‌توانید آن را به گوشی‌تان متصل کنید. پیدا کردن یک فرکانس مناسب برای دستگاه یک چالش در استفاده از آن به‌شمار می‌رود و در واقع امکان یافتن گزینه مناسب در خود Venturi Mini گنجانده نشده است. در بالای دستگاه دو دکمه با برچسب‌های Music و Phone قرار دارند و در بخش پایینی می‌توانید به گزینه‌های play/pause و stop دسترسی داشته باشید. توسط دکمه‌های play/pause در وضعیت Phone می‌توانید برقراری ارتباط را از طریق اسپیکر انجام دهید. scrollwheel تعبیه‌شده روی دستگاه امکان تعویض ترک‌های موسیقی را به شما می‌دهد و صفحه OLED شناسه تماس‌گیرنده و سایر اطلاعات او را فهرست می‌کند.

لوازم جانبی به درد بخور!3

Nextivitiy Cel-Fi RS
با توجه به توسعه سیستم‌های ارتباطی نسل سوم، آن‌هایی که در اطراف آنتن‌های مربوطه قرار دارند به اینترنت بهتری دسترسی دارند و می‌توانند برنامه‌های همراه مورد نیازشان را سریع‌تر دانلود کنند. درحالی‌که دیگر افراد و به‌خصوص آنهایی که با این آنتن‌ها فاصله دارند از این بابت شانس کمتری دارند. Nextivitiy Cel-Fi RS در چنین شرایطی به کاربران کمک می‌کند؛ نصب این ابزار جانبی بسیار ساده است و از دو قطعه مجزا تشکیل شده که یکی در حد و اندازه‌های یک اسپیکر معمولی است و دیگری سایز یک روتر معمولی را دارد. روتر را باید در مکانی از خانه قرار دهید که در آن محل سیگنال‌ها ضعیف‌ترند. البته باید توجه داشته باشید که این دو دستگاه فقط و فقط با سرویس‌های نسل سوم کار می‌کنند و به این ترتیب نمی‌توانید سیگنال‌های نسل دوم یا GPRS را با آنها تقویت کنید. Cel-Fi می‌تواند قدرت سیگنال‌های نسل سوم را تا میزان پنج برابر افزایش دهد و نظر به اینکه نسل سوم تازه در کشور در حال توسعه است، خرید این محصول یکی از اولویت‌های کاربران اینترنت همراه به‌شمار خواهد رفت. استفاده از این دستگاه افزون بر افزایش سرعت اینترنت مصرف باتری کمتری را به همراه دارد؛ چراکه در واقع گوشی در دریافت سیگنال ضعیف انرژی بیشتری را مصرف می‌کند.

لوازم جانبی به درد بخور!4

 

منبع:عصرارتباط

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *