جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


لنوو و تلفن هوشمند ویندوز 10

مایکروسافت به دنبال یونیورسال سازی پلتفرم ویندوز خود است. این قضیه موجب شده تا بر خلاف فروش نا موفق تلفن‌های هوشمند ویندوزی، کمپانی‌هایی هستند که هنوز هم علاقه خود به این پلتفرم را نشان می‌دهند. یکی از این کمپانی‌ها غول دنیای کامپیوتر و تلفن همراه، شرکت لنوو است.

لنوو و تلفن هوشمند ویندوز 10لنوو و تلفن هوشمند ویندوز 10

شرکت لنوو با همکاری یک شرکت حامل ژاپنی به نام SoftBank یک تلفن هوشمند مجهز به ویندوز 10 به نام SoftBank 503LV را تا اواخر ماه اکتبر عرضه خواهد کرد. این تلفن هوشمند دارای مشخصات میان رده نظیر صفحه نمایش 5 اینچی اچ‌دی، 3 گیگابایت ظرفیت رم، یک چیپ‌ست اسنپدراگون 617 و 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. یک دوربین 8 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز برای گرفتن تصاویر سلفی و مکالمات تصویری، در قسمت جلو تعبیه شده است. در کنار این سخت افزار، یک باتری 2,250 میلی‌آمپری نیز قرار خواهد داشت.

تلفن هوشمند ویندوزی لنوو دارای وزن 144 گرم و ضخامت بسیار مناسب 7.6 میلی‌متر است تا ما آن را در رده محصولات باریک قرار دهیم. هرچند که متأسفانه هیچ بحثی در خصوص قیمت این تلفن هوشمند نشده است؛ اما دیجی رو تازه‌ترین اخبار مربوط به این محصول را پوشش خواهد داد. گفته می‌شود که لنوو این تلفن را مخصوص بازار ژاپن طراحی و تولید می‌کند و این امکان وجود دارد که سایر بازارهای جهانی نیز میزبان حضور آن باشند.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *