جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


لباسی که گجت ها را شارژ میکند!

پریز برق برای شارژ کردن دیوایس ممکنه که  همیشه در دسترس نباشد به خصوص هنگام مسافرت رفتن یا بیرون از خانه و محل کار بودن . شارژ کردن گوشی مسئله ی بسیار مهمی است در واقع جان دیوایس شما می باشد اگر نباشد خیلی مشکل ساز خواهد بود . حال برای برطرف کردن این مشکل راه حل هایی مثل داشتن شارژر همراه یا همان پاور بانک وجود دارد که این کار نیز با مشکلاتی مواجه است .

 

lebas baraye charge gadget

 

یک طراح لباس به نام تامی هایلفیگر با یک شرکت تولید کننده صفحات خورشیدی در خصوص ساخت کت هایی که صفحات خورشیدی رویشان نصب شده همکاری می کند . این کت ها جنسی از پشم دارند و صفحات خورشیدی در پشت آن ها تعبیه شده است . این صفحات منعطف هستند و در جیب جلویی کت یک باتری برای ذخیره انرژی قرار داد .

این باتری از پورت micro usb برای اتصال به گوشی بهره می برد . این باتری قدرت ۶۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت دارد . دقیقا معلوم نیست که چه مدت طول می کشد تا این باتری شارژ شود و مورد قابل توجه این است که  باتری قابل جدا کردن بوده و شما می توانید آن را به برق شهری جهت شارژ کردن متصل نمایید . در پایان این کت ها هم برای مردان تولید شده و هم برای زنان ، فقط نکته ای که دارد قیمت بسیار بالای آن می باشد ۵۹۹ دلار البته این چندان فناوری پیشرفته ای نیست و به نظرم بهتره که نسخه ی بومی این ها ساخته شود چرا که مطمئنن کاربردی خواهند بود .

منبع : میهن پست

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *