جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


قاب سندیسک مخصوص آیفون

اپل همچنان در سال 2016 نیز به تولید آیفونهای 16 گگیگابایتی ادامه داده است، بسیاری از خریداران نیز این محصول را به دلیل قیمت مناسب‌تر خریداری کرده‌اند اما پس از مدتی با مشکل کمبود حافظه روبرو شده‌اند. شرکت سندیسک با توسعه یک قاب جانبی با نام iXpand سعی کرده است تا چنین مشکلی را مرتفع سازد. با استفاده از این قاب که به وسیله درگاه لایتینگ به گوشی آیفون متصل می‌شود می‌توانید بدون نیاز به خرید یک گوشی دیگر، حافظه بیشتر در اختیار داشته باشید.

قاب سندیسک مخصوص آیفون

از آنجا که اپل توسعه و افزایش فضای ذخیره سازی خارجی را کمی مشکل کرده است، شما برای دسترسی به اطلاعات خود باید از یک نرم افزار مخصوص استفاده کنید. این نرم افزار قابلیت رمز گذاری بر روی داده‌های ذخیره شده در iXpand را نیز دارد. همچنین گزینه اختیاری باتری 1900 میلی آمپری نیز وجود دارد که با این قاب ترکیب می‌شود و تنها 40 دلار به قیمت این قاب می‌افزاید.

قاب سندیسک مخصوص آیفون

متاسفانه این قاب برای آیفون‌های قدیمی یا آیفون‌های بزرگتر از آیفون 6 و 6 پلاس کاربردی نیست. iXpand در حافظه‌های 32، 64 و 128 گیگ و با قیمت‌های به ترتیب 59 دلار، 99 دلار، و 129 دلار و در رنگ‌های قرمز، خاکستری، آبی آسمانی، و سبز نعنایی از هم اکنون در سایت آمازون قابل خریداری هستند.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *