جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


قابلیت های Your Timeline گوگل

اگر شما هم از کاربران اندرویدی هستید که از همه سرویس های اپل روی تلفن همراه شان بهره می برند، احتمالا تا به حال اطلاعات بسیاری را با گوگل به اشتراک گذاشته اید. این کمپانی در تلاش است تا به جمع آوری اطلاعات کاربران، سرویس های قدرتمند تری در اختیار هر شخص قرار دهد.

قابلیت های Your Timeline گوگل

اما شاید نمی دانستید که Maps تا چه حد به حضور شما در مکان های مختلف علاقه دارد. در ویژگی اخیری که به این اپلیکیشن اضافه شده، به اسم Your Timeline، گوگل به شما خواهد گفت که در کدام مسیرها تردد داشته اید. این امکان به شما اجازه می دهد تا زندگی روتین خود را دنبال کنید.

گوگل تاکید دارد که این اطلاعات شخصی، تنها در دسترس خود شما هستند و هر زمانی که مایل باشید می توانید آن ها را پاک کنید اما آیا واقعا این اطلاعات شخصی هستند؟ در هر صورت تایم لاین شما در گوگل مپز اطلاعات بسیاری را در اختیار دارد و می تواند گاهی اوقات خطرساز شود.

اگر این ویژگی را نمی پسندید، به راحتی می توانید Location History را خاموش کنید تا هیچ کدام از فعالیت های روزانه شما به ثبت نرسد. به هر حال اگر تلفن همراه شما یک وسیله کاملا شخصی است، می توانید این ویژگی را روشن بگذارید، چرا که سرویس های مختلف گوگل، با در دست داشتن اطلاعات شما، راحت تر می توانند به شما کمک کنند.

منبع:دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *