جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


قابلیت ارسال sms بدون سیم کارت!

با goTenna به قابلیت ارسال پیامک بدون سیم کارت دسترسی داشته باشید.

 

sms bedoone sim kart

 

وقتی که شما از محدوده آنتن دهی اپراتوارهای تلفن همراه خارج می شوید ممکن است در شرایط سختی باشید که نیاز به خبر دادن به دوستان خودتان باشید. goTenna گجتی بسیار خلاقانه و بدرد بخور است که از آنتن های تلفن همراه صرفه نظر میکند و از شبکه مخصوص به خودش برای ارتباط با شبکه تلفن همراه استفاده میکند.

ارسال اس ام اس بدون سیمکارت : این گجت به کمک برنامه اپلیکیشن Be-bond که بدون استفاده از وای فای و ۳G اقدام به ارسال پیامک میکند. هر جا که اپلیکیشن Be-Bond به کاربر اجازه ارسال ایمیل، چک کردن آب و هوا و ارسال پیامک به دوستانشان را می دهد. البته امکانات این سیستم بگونه ای نیست که شما بتوانید تماس تلفنی برقرار نمایید یا اینکه بخواهید به وبگردی بپردازید. در کل این گجت بسیار مفید و کاربردی بگونه ای عمل میکند که شما به کمک آن بتوانید مکان خود را در بین دوستانتان به اشتراک بگذارید و برایشان پیام بفرستید.

می دونید این گجت جالب و کاربردی به چه دردی میخوره؟ فکر کنید یجایی باشید که هیچ یک از خدمات اپراتور های تلفن همراه در دسترس نباشه و شما در جایی که خودتون هم نمیدونید گم شده باشیدو نیاز اورژانسی به کمک داشته باشید ، این گجت برای این مواقع یه ابزار بسیار مناسب است .

این گجت فوق العاده جالب و کاربردی به کمک سیگنال‌های مبتنی بر تکنولوژی LE بلوتوث کار میکند و به کمک این تکنولوژی شما را در سخت ترین شرایط از بحران نجات می دهد و شما با اعلام موقعیت مکانیتون می تونید خودتون رو از مشکل بزرگی نجات دهید. فکرش رو بکنید توی یه صحرای دور از شهر ها و روستا ها تک و تنها باشید و حتی خودتون هم ندونید کجایید مطمئنا این گجت فوق العاده کاربردی شما رو از این مشکل بزرگ نجات خواهد داد.

میزان پوشش‌دهی این گجت در نقاط مختلف متفاوت است و با توجه به پستی و بلندی‌های که شما در آن هستید متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال در نقاط شهری و با وجود ساختمان‌های بلند این میزان به چند مایل کمتر تغییر میکند و بردش کمتر میشود، در حالی که در نقاط کوهستانی و فضای باز این برد دستگاه تا ۸۰ کیلومتر هم به گوشی شما پوشش می‌دهد. جالب اینجاست پس از توفان وحشتناک سندی امریکایی ها به فکر ساخت همچین وسیله ای افتادند ، چرا که در این طوفان هیچ یک از اپراتور ها قادر به ارائه خدمات نبودند.

حالا با وجود این دستگاه فرد می تواند به کمک تقویت کننده بلوتوث goTenna به افراد و دوستانتان در محدوده ۸۰ کیلومتریتان پیام بفرستید.

این گجت کاربردی توسط یک گروه امریکایی تهیه شده و بنا به اعلام خودشون به قیمت ۳۰۰ دلار در بازار ارائه خواهد شد.

منبع : phonearena

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *