جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


فیسبوک اپلیکیشن MSQRD را خرید

محبوبیت فوق العاده اپ MSQRD در روزهای اخیر باعث شد تا فیسبوک از فرصت استفاده کرده و آن را تحت تملک خودش درآورد. اگر به خاطر داشته باشید هفته گذشته این پدیده دنیای مجازی را به شما معرفی کردیم؛ اپلیکیشنی که می تواند فیلترهای زنده ویدئویی را روی چهره تان بیندازد تا از شکل و شمایلی که با آنها پیدا می کنید حسابی جا بخورید.

فیسبوک اپلیکیشن MSQRD را خرید

از حالا به بعد، MSQRD همانند اینستاگرام و واتس اپ جز دارایی های کمپانی فیسبوک خواهد بود. گفتنی است که استودیوی سازنده اپ خبر خریداری شدنش توسط غول شبکه های اجتماعی را دیروز چهارشنبه به گوش رسانه ها و مردم رسانده است.

مدیر عامل Masquerade آقای یوجین نوگن ضمن اعلام این موضوع به طور رسمی در وبسایت این اپ، اعلام کرده که MSQRD همچنان به کارش ادامه داده و به طور مرتب بروزرسانی و رفع عیب خواهد شد، و در آینده نزدیک نیز تکنولوژی به کار رفته در آن در ابزار اختصاصی پلتفرم فیسبوک هم به کار گرفته می شود.

نوگن ضمنا در ادامه، از مواجهه با یک جامعه 1.6 میلیارد نفری در فیسبوک ابراز غافلگیری کرده و گفته که هیچ وقت تصور نمی کرده که روزی به چنین جمعیت بزرگی از کاربران دست پیدا کند.

فیسبوک هنوز جزئیاتی در مورد نحوه به کارگیری تکنولوژی MSQRD در سرویس های اختصاصی اش ارائه نداده، اما می توان پیش بینی کرد که احتمالا از این اپ در قابلیت جدید ویدئوهای زنده در اپ فیسبوک بهره خواهد گرفت.

 

منبع دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *