جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پای فیجت اسپینر به جستجوی گوگل هم باز شد

این روزها پدیده «فیجت اسپینر» آنقدر در میان مردم فراگیر شده که کمپانی های بزرگ تکنولوژی را هم به سمت خودش می کشاند. در همین راستا گوگل تصمیم گرفته که در جستجوگر خود یک فیجت اسپینر مجازی داشته باشد.

اگر طی چند هفته گذشته پیگیر اخبار بوده اید، حتما می دانید که فیجت اسپینر اسباب بازی کوچکی است متشکل از سه بلبرینگ که می تواند حول یک مرکز ثقل شروع به چرخیدن بکند. وزن سبک این ابزار و همچنین سایش اندک مرکز آن با دست باعث می شود که اسپینر برای مدتی طولانی شروع به چرخیدن کند و تجربه حسی لذتبخشی را از آن کاربر نماید.

حالا پای همین اسپینر، البته نوع دیجیتالی اش به جستجوی گوگل هم باز شده و می توانید با جستجوی عبارت spinner در گوگل شاهد ظاهر شدن آن روی صفحه رایانه یا تلفن هوشمندتان باشید و ساعت ها مشغول چرخاندن آن شوید.

غول موتورهای جستجو به غیر از اسپینر گزینه ای هم در اختیارتان قرار داده تا یک چرخ شماره دار را هم بچرخانید، که می تواند بین 2 تا 20 پره داشته باشد. با توجه به این موضوع هیچ بعید نیست که گوگل قصد ورود به حوزه فیجت کیوب ها را هم داشته باشد، هر چند که هنوز صحبتی در این باره به میان نیاورده است.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *