جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


با فلش مموری های تازه اپیسر آشنا شوید

این روزها مقاومت محصولات و گجت های کامپیوتری در برابر آب و گرد و غبار به یکی از پیش شرط های اصلی کاربران در خرید بدل شده است و اپیسر (از جمله شرکت های تایوانی تولید کننده محصولات گروه کامپیوتر که در ایران نیز حضور پررنگی دارد) از جمله نام هایی است که با تولید حافظه های دارای این مشخصه، خواسته کاربرانش را برآورده کرده است.

 

در ادامه این مطلب توجه شما را به متن بیانیه خبری رسمی این شرکت در رابطه با دو محصول جدید آن جلب می کنیم.

کمپانی اپیسر فلش مموری های جدیدی به نام های AH13A و AH15A را به بازار ایران عرضه نموده است. این محصولات دارای گیره فلزی هستند که با یک دست باز و بسته می شوند. همچنین بدنه ساخته شده تمام فلزی، آنها را در برابر ضربه، آب، و گرد و غبار مقاوم می نماید که در نهایت منجر به حفاظت از اطلاعات شما در داخل این حافظه ها می شود.

طراحی

فلش مموری های AH13A و AH15A بدنه ای براق دارند و به خاطر داشتن گیره ای که با یک دست به جاسوئیچی یا لوازم جانبی متصل می شود، به راحتی می توانید آنها را با خود حمل نمایید. بدنه این محصولات به صورت ارگونومیک ساخته شده که باز و بسته کردن گیره را آسان می نماید.

AH13A در رنگ نقره ای براق و AH15A در رنگ دودی براق عرضه می گردد و هر دوی آنها ضمن برخورداری از بدنه ای فلزی، در برابر ضربه نیز مقاومند. علاوه بر این، تکنولوژی COB مقاومت این فلش مموری ها را در برابر آب و گرد و غبار تضمین می کند.

در انتها باید اضافه کنیم که AH15A از استاندارد USB 3.1 و AH13A هم از USB 2.0 پشتیبانی می کند. هر دو مدل دارای ظرفیت های 8، 16، 32 و 64 گیگابایت هستند، و ظرفیت 128 گیگابایت فقط در مدل AH15A عرضه شده.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *