جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


فستیوال بزرگ بازی‌های مستقل گوگل

گوگل در پاییز پیش‌ رو قصد برگزاری فستیوال بزرگ بازی‌های مستقل در شهر سن فرانسیسکو را دارد، اما با وجود اینکه هنوز این رویداد جذاب برگزار نشده، داوران فستیوال اقدام به انتشار لیستی متشکل از 30 بازی که از بین تمامی بازی‌ها انتخاب شده‌ کرده‌اند. به اعتقاد داوران گوگل، این بازی‌ها تمامی شرایط را برای نمایش عمومی دارا هستند.

فستیوال بزرگ بازی‌های مستقل گوگل

تا این لحظه تنها می‌توانید برخی از بازی‌های این لیست را تجربه کنید زیرا بیش از 2 سوم بازی‌های این لیست همچنان در فروشگاه گوگل پلی قرار نگرفته‌اند. اما پیشنهاد می‌کنیم تا انتشار همه بازی‌های این لیست، عناوینی مثل Roofboot، A Matter of Murder و Orbit را دانلود کنید و از چالش‌های آنها لذت کامل را ببرید.

بیش از 200 عنوان بازی مستقل در این جشنواره گوگل ثبت شده است که از میان آنها تنها تعداد اندکی از پس معیارهای سخت گیرانه داوران گوگل بر آمده‌اند. جالب اینجا است که در این لیست شاهد بازی‌هایی هستیم که برای اولین بار است که نام آنها به گوشمان می‌خورد، اما با این حال گوگل به آینده روشن آنها و جذب مخاطبین اعتقاد زیادی دارد و آنها را در لیست 30 تایی برترین‌ها قرار داده است.

برای دیدن لیست نهایی و مشخص شدن برترین بازی‌های فستیوال بازی‌های مستقل باید تا 24 سپتامبر (سوم مهر ماه) صبر کنید. برای مشاهده دیگر بازی‌های این لیست می‌توانید به اینجا رجوع کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید به وب‌سایت رسمی فستیوال بازی‌های مستقل گوگل سر بزنید.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *