جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


فریب کاربران آیفون 7 با ویدئو!

یک کاربر سایت به اشتراک‌گذاری ویدئوی یوتیوب با نام مستعار TechRax با ارسال ویدئویی در این سایت هزاران کاربر آیفون ۷ را به اشتباه انداخت. در این ویدئو روشی دروغین برای نصب جک هدفون بر روی گوشی یاد شده پیشنهاد شده است.

فریب کاربران آیفون 7 با ویدئو!

اپل جک‌های هدفون معمولی را از آیفون ۷ حذف کرده تا بتواند این گوشی را مقداری باریک‌تر کند. همین موضع سوژه شیطنت یک کاربر یوتیوب شده که در ویدئوی ارسالی خود مدعی شده راهی برای ایجاد ورودی جک هدفون در آیفون ۷ ابداع نموده است.

وی در ویدئوی یادشده اظهار داشته که می‌توان حفره‌ای در نزدیکی پرت روشنایی گوشی مذکور به وجود آورد و سپس از آن برای گوش کردن به موسیقی با هدفون کمک گرفت.

کاربران آیفون ۷ برای گوش کردن به موسیقی باید از هدفون بی‌سیم یا اداپتوری که به پرت تامین روشنایی متصل می‌شود استفاده کنند. اپل قبلا تاکید کرده بود امکان استفاده از هدفون‌های معمولی در آیفون ۷ وجود نخواهد داشت، با این حال برخی کاربران باز هم فریب ویدئویی را خورده‌اند که توسط یک کاربر عادی تهیه شده است.

در ویدئوی یاد‌شده که بیش از ۸ میلیون بار مشاهده شده فردی در حال ایجاد حفره بر روی بدنه آیفون ۷ مشاهده می‌شود و سپس او اعلام می‌کند به همین شیوه می‌توان از هدفون‌های معمولی در آیفون جدید استفاده کرد.

ظاهرا برخی کاربران که این ادعا را جدی گرفته‌اند با سوراخ کردن بدنه آیفون‌های ۷ آسیب‌های جدی به گوشیشان وارد کرده‌اند. روزنامه سان در انگلیس مواردی از این مساله را گزارش کرده است.

منبع ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *