جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


عرضه iPhone 7 بدون جک هدفون

اپل قصد دارد به منظور باریک تر ساختن نسخه جدید تلفن همراه خود، جک 3.5 میلی متری هدفون را حذف کند. این شرکت قصد دارد هدفون هایی را طراحی کند که از طریق پورت لایتنینگ به گوشی متصل می شوند. وبلاگ ژاپنی Macotakara اعلام کرده است که مهندسین اپل بر این باورند، با حذف جک هدفون، ضخامت آیفون جدید 1 میلی متر کاهش می یابد.

عرضه iPhone 7 بدون جک هدفون

اپل در مدل iPhone 6s به منظور کارگذاری سیستم لمس سه بعدی بر روی صفحه نمایش ضخامت را اندکی افزایش داده است و به نظر می رسد حذف جک هدفون تنها روش ممکن برای کاهش ضخامت باشد. شرکت باید فناوری جدیدی را برای صفحه نمایش ارائه دهد تا بتواند بدون حذف جک هدفون ضخامت را کاهش دهد و این امر در حال حاضر غیرممکن می باشد.

با در نظر گرفتن اینکه 3D Touch در حال طی کردن دوران اولیه خود است، این موضوع در حال حاضر امکان پذیر نمی باشد. اما اپل می تواند باتری را باریک تر کرده و همچنین قطعات دوربین را تعویض کند تا بتواند ضخامت آیفون جدید را کاهش دهد.

گمان می رود این موضوع شایعی بیش نباشد اما در صورت صحت به زودی شاهد باریک ترین گوشی آیفون در تاریخ اپل خواهیم بود. شایان ذکر است که اپل پیشتر طراحی خاصی را برای هدفون در نظر گرفته و آن را به نام خود به ثبت رسانده است و با در نظر گرفتن این موضوع احتمال وقوع این امر نیز دور انتظار نمی باشد. انتظار می رود اپل به زودی از هدفون های لایتنینگ رونمایی کند که چندی پیش خبر تولید آنها توسط خود شرکت اپل منتشر شده بود.

باید منتظر باشیم تا صحت این اطلاعات توسط اپل نیز تائید شوند. همچنین در صورتی که اپل جک هدفون را حذف کند، هدفون های بی سیم و بلوتوث می توانند جایگزین هدفون های سیمی شده و مشکلات موجود در مسیر تولید گوشی باریک تر را برطرف سازند.

منبع 9 صبح

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *