جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


عجیب‌ترین گجت هوشمند!

شرکت شیائومی محصولی جانبی برای سیستم mi فیت خود ارائه کرده است که درحقیقت یک ترازوی هوشمند است و اطلاعات وزنی شما را به تلفن‌همراه هوشمند شما انتقال می‌‌دهد.
ajibtarin gadget

شاید تا به‌حال شاهد ساخته شدن گجت‌های‌ مختلف توسط شرکت‌های متعدد بوده ایم که کاربری آن‌ها برای بسیاری از ما تعریف شده نبوده و عملا امری اضافه به‌نظر می‌آمده است، ممکن است با خواندن تیتر این خبر به این فکر افتاده باشید که گجت یاد شده نیز در این رده قرار دارد ولی باید به شما بگوییم که این محصول علیرغم عجیب بودن خود، بسیار کارآمد و مفید خواهد بود زیرا محصول جدید شیائومی، یک ترازوی دیجیتالی هوشمند است.

این ترازوی عجیب که نام هوشمند را نیز یدک می‌کشد در حقیقت یک صفحه سفید رنگ است که به واسطه استفاده از آن می‌توان کنترل کافی بر روی تغییرات وزنی را داشت. این محصول یکی از محصولات سازگار با سیستم mi فیت شیائومی است که درحقیقت یک مچ‌بند سلامتی محسوب می‌شود.

این تخته کوچک می‌تواند وزن شما را اندازه گرفته و به کمک شبکه‌های بی‌سیم اطلاعات آن را به مچ‌بند شما فرستاده و در نهایت نیز اطلاعات را پس از پردازش، به تلفن همراه هوشمند شما انتقال دهد که این امر موجب می‌شود بتوانید سابقه وزن و تغییرات حاصل از آن را در اختیار داشته باشید.

این محصول تنها 16 دلار قیمت دارد و دارای محدوده دقت 145 کیلوگرم است و حداقل وزن مورد نیاز برای اندازه‌گیری توسط آن برابر با 5 کیلو و بیشترین وزن قابل پشتیبانی توسط آن نیز 150 کیلوگرم است. برای استفاده از امکانات این ترازو باید باتری آن را شارژ کرده باشید که این کار به واسطه استفاده از کابل میکرو یو‌اس‌بی و اتصال آن به این دستگاه ممکن خواهد بود.

منبع : جام جم کلیک

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *