جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


دوربین هوشمند MeCam با ظاهری متفاوت

می‌کم (MeCam) دوربینی هوشمند است که مانند یک سنجاق سینه به لباس یا هر سطح دیگری متصل می‌شود. این گجت پوشیدنی شباهتی به دوربین‌های فیلمبرداری معمول ندارد. بنابراین، در نگاه اول شاید به نظر بیاید که ابزاری این‌چنینی در جهت اهداف جاسوسی ساخته می‌شود، اما در حقیقت شرکت «می‌کم» در طراحی‌های خود زندگی‌های پرمشغله و هیجان‌انگیز را مد نظر قرار داده است و سعی در ارائه ابزاری دارد که ثبت لحظات را آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کنند.

دوربین هوشمند MeCam با ظاهری متفاوت

اغلب، از این دوربین در موقعیت‌هایی استفاده می‌شود که زمان کافی و یا تمرکز لازم برای فیلمبرداری وجود ندارد. اگرچه افرادی هستند که با اهداف نه چندان صحیحی دست به خریداری این دوربین می‌زنند اما می‌توان از این وسیله استفاده‌های مختلفی کرد، برای مثال فیلمبرداری از لحظات زیبا و پر جنب و جوش کودکان، ورزشکاران و مسافران.

دکمه در حاشیه‌ی این دوربین دکمه‌ای شکل قرار دارد که یکی از آن‌ها برای فیلمبرداری لحظه‌ای و دو دکمه دیگر برای قطع و وصل کردن فیلمبرداری تعبیه شده‌اند.

کیفیت تصویربرداری دوربین ۷۲۰p HD است و در صورت تمایل تا ۱۰۸۰p قابل ارتقا است. کیفیت صدای فیلم‌های می‌کم هم کاملا رضایت‌بخش است.

دوربین هوشمند MeCam با ظاهری متفاوت2
از کابل USB دوربین می‌توانید هم برای شارژ و هم آپلود تصاویر استفاده کنید و با هر بار شارژ می‌توانید بدون وقفه حدود ۸۰ دقیقه فیلم بگیرید.

همچنین، حافظه ۸ گیگابایتی این دوربین که بیش از ۲ ساعت فیلم در خود جای می‌دهد، تا ۳۲ گیگابایت قابل ارتقا است. سازگاری با سیستم عامل‌های ویندوز و مکینتاش و وجود لامپ‌های LED مادون قرمز که فیلمبرداری با نور اندک را فراهم می‌کند را می‌توان از جمله ویژگی‌های مثبت این دوربین دانست.

این دوربین ۲۲۰ هزار تومانی (۷۰ دلار) در چهار رنگ سفید، سیاه، آبی و صورتی تولید می‌شود.

منبع کجاور

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *