جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


طرح همراه اول برای مکالمه رایگان

مکالمه رایگان از جمله طرح‌های محبوب مشترکان تلفن همراه است که به تازگی با محدودیت‌هایی همراه شده است.

طرح همراه اول برای مکالمه رایگان

پاییز امسال هر سه اپراتور تلفن همراه طرح‌های تشویقی خاصی را برای مکالمه نامحدود مشترکان در نظر گرفتند تا بدین ترتیب در رقابت با شبکه‌های اجتماعی موبایلی، سهمی از مکالمات را به خود اختصاص داده باشند.


این طرح پس از مدتی، با مخالف‌های رگولاتور مواجه شده و سازمان تنظیم مقررات ارتباطات به دلایلی از جمله افت کیفیت شبکه جلوی استمرار آن را گرفت.
اما اپراتورهای مختلف، شیوه‌های متعددی برای ارائه‌ی مکالمات رایگان در نظر گرفته‌اند، البته تمام این شیوه‌ها یک میزان خاص و مشخص را شامل شده و دیگر حالت نامحدود ندارد.
در این میان یکی از طرح‌های جالب توجه، از مدتی پیش از سوی اپراتور اول اجرایی شده است.
در قالب این طرح امکانی در نظر گرفته شده تا بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای مشترک بتواند در طول روز به مدت 10 دقیقه تماس رایگان درون شبکه‌ای داشته باشد.
براین اساس، کلیه مشترکان اپراتور اول می‌توانند با فعال‌سازی این سرویس به مدت 10 روز به جای بوق آزاد یا آوای انتظار برای افرادی که با آنها تماس می‌گیرند، آوای انتظار تبلیغاتی پخش کنند.
البته لازم است پیش از فعالسازی این سرویس، مشترکان توجه داشته باشند که پس از فعالسازی این طرح به مدت 10 روز امکان غیرفعالسازی سرویس آوای انتظار یا تغییر آن را نخواهند داشت.
نکته‌ی دیگر که چندان خوشایند نیست آنکه، در صورت عدم تمایل مشترک می‌تواند نسبت به غیرفعال سازی این سرویس اقدام کند، اما با توجه به این‌که بسته 10 دقیقه‌ای کماکان برای وی فعال میماند، لازم است تا معادل 10 دقیقه (670 تومان برای سیم‌کارت‌های اعتباری و 570 تومان برای سیم‌کارت‌های دائمی) پرداخت کند که این رقم به قبض مشترکان دائمی اضافه شده و از شارژ مشترکان اعتباری کسر میشود.
به همین دلیل برای غیرفعال‌سازی این سرویس در خطوط اعتباری لازم است حتما حساب فرد بیش از 670 تومان موجودی داشته باشد، چرا که در غیر این صورت امکان غیرفعال‌سازی طرح مکالمه رایگان وجود نخواهد داشت.
همچنین تاکید شده است، تعداد مکالمات رایگان در هر روز محدود بوده و ممکن است در هنگام فعالسازی سرویس، مشترکان با پیغام “ظرفیت ارائه مکالمه رایگان امروز تکمیل شده است، لطفا فردا اقدام فرمایید” مواجه شوند.
برای فعال سازی این سرویس مشترکان اپراتور اول می‌توانند ابتدا # 1 *6970* را شماره‌گیری کنند.
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر هم افراد میتوانند با شماره # 9 *6970* تماس بگیرند تا اطلاعات مربوطه را دریافت کنند.

منبع آی سی تی پرس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *