جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


طرح ریدایرکشن پارس آنلاین

پارس آنلاین با انتشار صفحه‌ای روی سایت خود از راه‌اندازی ابزاری برای مدیریت پیام‌های این شرکت خبر داده است.

طرح ریدایرکشن پارس آنلاین

به گفته این اپراتور اینترنتی  با نظرخواهی که از 5700 نفر از کاربران اینترنت پرسرعت این شرکت صورت گرفته ایمیل و ریدایرکشن به عنوان دو راه اصلی مطلع شدن از پیام‌های این شرکت ( مشکلات فنی ، اطلاعیه‌ها تخفیف، جوایز ، سرویس‌های جدید و … ) انتخاب شده است.

منظور از ریدایرکشن دیده شدن پیغام روی کامپیوتر کاربر درهنگام اتصال به اینترنت است.

به نظر می‌رسد پارس آنلاین از طریق ریدایرکشن به دنبال ایجاد نوعی ارتباط مستقیم و سریع‌تر با مشترکان خود است . این شرکت در حال حاضر از ایمیل و پیامک برای اطلاع رسانی به مشترکانش استفاده می‌کند اما می‌گوید لزوما این ابزارها برای همه به طور یکسان در دسترس نیستند.  ابزار ریدایرکشن قابلیت‌های بیشتری را در اختیار پارس انلاین قرار می‌دهد درست مانند زمانی که در هنگام قطع سراسری اینترنت این شرکت خصوصی از طریق ریدایرکشن این موضوع را به اطلاع مشترکانش رساند.  نمونه‌های این این اطلاع رسانی پارس آنلاین در مورد قطعی سرویس را در اینجا و اینجا  و اینجا می‌توانید ببینید.

 

طرح ریدایرکشن پارس آنلاین

 

با این حال مشخص است که پارس آنلاین از طریق ریدایرکشن نیم نگاهی نیز به بخش پروموشن‌ها دارد و طی چند ماه اخیرنمونه‌هایی را از این موضوع دیده‌ایم.

ریدایرکت کردن یا تغییر دی ان اس  چیزی است که برخی از کاربران با آن موافق نیستند و معتقدند  پارس آنلاین صرفا باید سرویس اینترنت خود را ارایه دهد نه اینکه پیام دیگری را در هنگام وب‌گردی به آنان نشان دهد. این چیزی است که به گفته بعضی کاربران مصداق دی ان اس های جکینگ یا دی ان اس ریدایرکشن است.  پارس آنلاین اما می‌گوید که حالا به دنبال نارضایتی برخی مشترکانش امکان مدیریت این نوع پیام‌ها هم برای مشترکانش فراهم کرده  و به این ترتیب کاربرانی که مایل به دریافت هیچ نوع مطلبی نیستند می‌توانند از این طریق گزینه‌های موجود  در پنل مدیریت سرویس، وضعیت نمایش پیغام‌های اطلاع رسانی یا پروموشن‌ها و اطلاعیه‌ها را مدیریت کنند.

شما درباره این اقدام پارس آنلاین چه فکر می‌کنید؟  در بخش نظرات آن را با ما و  دیگران در میان بگذارید.

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *