جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نباید صنعت بازی سازی را محدود به تولید داخل کنیم

رئیس بنیاد ملی بازی های رایانه ای با اشاره به حضور بازی سازان خارجی در بازار ایران گفت:اینکه صنعت بازی‌سازی را محدود به تولیدات داخلی کنیم و از ورود بازی‌های خارجی به داخل کشور جلوگیری کنیم اقدامی اشتباه است.

کریمی‌قدوسی مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای در نشست مدیران این بنیاد با اصحاب رسانه با اشاره به تولیدات صورت گرفته در صنعت بازی های رایانه ای در سال 95 گفت: تلاش ما بر این است در سال جاری تولیدات در حوزه صنعت گیم را بالا برده و کیفیت ها را به درخواست مخاطبین مان نزدیکتر کنیم.

رئیس بنیاد ملی بازی های رایانه ای افزود: حمایت از تولیدات بازی‌سازان داخلی آثار مثبتی را در صنعت گیم کشور داشته و بنیاد ملی بازی های رایانه ای در صدد ادامه این مسیر است،

کریمی قدوسی با اشاره به اشاعه فرهنگ ایرانی و اسلامی در بازی های تولید داخل گفت: به‌کار گیری فرهنگ ایرانی اسلامی در بازی‌های رایانه‌ای ساخت داخل می تواند سطح کیفی بازی‌ها را در کشور بالا ببرد و نقش موثری را در معرفی فرهنگ ایران اسلامی در سطح جهانی داشته باشد.
بزرگترین رویداد بازی‌سازی جهان در ایران

رئیس بنیاد ملی بازی های رایانه ای با تاکید بر حضور بازی های خارجی در بازار داخلی اظهار داشت: اینکه صنعت بازی‌سازی را محدود به تولیدات داخلی کنیم و از ورود بازی‌های خارجی به داخل کشور جلوگیری کنیم اقدامی اشتباه است. صنعت بازی‌سازی بازاری جهانی دارد و نمی‌توان گفت که با جلوگیری از ورود بازی‌های خارجی مانعی برای پیشرفت بازی‌سازان داخلی را ایجاد می‌کنیم.

کریمی قدوسی با اشاره به برگزاری رویداد TCG در ایران گفت: نخستین رویداد TGC قرار است 15 و 16 تیرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شود. این رویداد که برای اولین بار در ایران انجام می‌شود بزرگ‌ترین گردهمایی تجاری بازی‌سازان در منطقه غرب آسیا لقب گرفته است.

گفتنی است؛ پبش از این دو کشور ترکیه و امارات میزبان این دسته از همایش‌ها در منطقه بودند رویداد TGC تهران با حضور سخنرانان مطرح خارجی در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار خواهد شد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *