جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


صندوقداران جدید مک دونالد

مک‌دونالد اخیرا برنامه‌ای به‌منظور استخدام 62 هزار نیروی کاری جدید را در ایالات متحده آمریکا به مرحله اجرا رسانده است. این در حالی است که فضای استخدام نیروهای کاری این برند در اروپا، کاملا متفاوت بوده و در جدیدترین سیاست اتخاذ شده توسط مسئولان این شرکت، 7000 کیوسک مجهز به صفحه‌نمایش لمسی وظایف مربوط به تحویلدار و صندوقداران را برعهده خواهند گرفت.

صندوقداران جدید مک دونالد

مسئول نمایندگی اروپای مک‌دونالد، استیور ایستربروک در مصاحبه با فایننشیال تایمز از این اقدام به عنوان راهکاری برای افزایش بهره‌وری رستوران‌ها و زمینه‌ساز سفارش هرچه راحت‌تر و سریع‌تر مشتریان یاد کرده است. این سیستم جدید، منبعی برای ثبت و ضبط اطلاعات مهم مرتبط با کاربران نیز خواهد بود. با پیاده‌سازی این راهکار، هر ساندویچ مک یا ناگتی که مشتری می‌خورد بررسی شده و اطلاعاتی مانند میزان کالری مصرفی به مشتری اطلاع داده می‌شود.

صندوقداران جدید مک دونالد2

این باجه‌های لمسی جدید، کارت‌های اعتباری و بانکی مختلف را نیز پذیرا بوده تا از اتلاف وقت مشتریان در قالب شمارش وجه نقد یا سکه‌ها جلوگیری شود. این راهکار جدید در راستای پیاده‌سازی سیاست‌های متفاوت مک‌دونالد و با هدف ارائه تصویری مدرن از این برند، به مرحله اجرا رسیده‌ است.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *