جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


صفحه کلید تاشوی Rolly ال جی

ال‌جی از یک صفحه‌کلید بلوتوثی جدید با نام رولی(Rolly) برای تبلت و گوشی های هوشمند رونمایی کرد. ویژگی منحصر به‌فرد این کیبورد بیسیم، این است که از هر چهار ردیف کلیدها تا می‌شود و به یک دستگاه مکعب مستطیل باریک تبدیل می‌شود؛ به طوری که می‌توان آن را درون جیب یا کیف دستی قرار داد.

safhe klid tashoye Rolly LG

بر خلاف بیشتر صفحه کلید های انعطاف پذیر موجود در بازار، LG Rolly از سیلیکون ساخته نشده است. این دستگاه از پلی کربنات و پلاستیک ABS ” مقاوم در برابر ضربه” ساخته شده است، بنابراین این دستگاه باید یک تجربه لمسی پیشرفته برای کاربران فراهم کند. این صفحه کلید جدید از قابلیت تا شدن خارق العاده ای برخوردار است و از آنجاییکه پس از تا شدن ظاهری مانند یک استوانه باریک را پیدا می کند، به آسانی قابل حمل بوده و حتی در جیب لباس نیز جای می گیرد.

این کیبورد می تواند با استفاده از بلوتوث ۳.۰ به گوشیهای هوشمند و تبلت ها متصل شود و قابلیت اتصال به دو دستگاه به طور همزمان را دارا می باشد. LG Rolly همچنین دارای پایه ای می باشد که از گوشی های هوشمند و تبلت هایی که صفحه نمایش آنها بزرگتر از ۱۰ اینچ نیست، پشتیبانی می کند. این دستگاه با یک باتری AAA کار می کند که تا ۳ ماه دوام می آورد.

 

منبع : phonearena

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *