جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


چند درصد آمریکایی‌ها صاحب یکی از محصولات اپل هستند ؟

یک بررسی جدید نشان می‌دهد ۶۴ درصد آمریکایی‌ها در حال حاضر یکی از محصولات اپل را در اختیار دارند. پنج سال پیش وقتی همین سوال از مردم پرسیده شد درصد افراد صاحب یکی از محصولات آیفون ۵۰ درصد بود. همچنین این تحقیق نشان می‌دهد هر خانوار آمریکایی ۲٫۶ محصول از محصولات اپل را در اختیار دارند. این در حالی است که پنج سال پیش هر خانوار آمریکایی ۱٫۶ محصول از محصولات اپل را در اختیار داشت.

 

۶۴ درصد آمریکایی‌ها صاحب یکی از محصولات اپل هستند

کارشناسان معتقدند نمی‌توان هیچ محصول دیگری، بویژه محصولی با این رنج قیمت را یافت که در این حد میان عموم مردم آمریکا نفوذ داشته باشد. محصولات اپل در همه اقشار درآمدی، جنسیتی، سنی و تقریبا در تمام مناطق آمریکا حضور خود را گسترش داده است.

نرخ مالکیت محصولات اپل تنها در میان خانوارهایی از ۵۰ درصد کمتر بوده که زیر ۳۰ هزار دلار در سال درآمد دارند، بازنشسته‌اند یا زنانی بالای ۵۰ سال هستند. از سوی دیگر ۸۷ درصد خانواده‌هایی آمریکایی با حقوقی بالای ۱۰۰ هزار دلار گزارش کرده‌اند که حداقل یکی از محصولات اپل را خریداری کرده‌اند.

گرچه در اختیار داشتن محصولات اپل بسیار همه‌گیر است اما تعداد محصولاتی که در اختیار خانوارها قرار دارد کاملا بسته به درآمد متفاوت است. ثروتمندترین آمریکایی‌ها به طور متوسط ۴٫۷ محصول از محصولات اپل را در اختیار دارند در حالی که این رقم برای فقیرترین خانوارها یک محصول از محصولات اپل است.

گفتنی است این تحقیق که در میان ۸۰۰ نفر برگزار شده حاشیه خطای مثبت و منفی ۳٫۵ درصد دارد.

منبع : دیجی کالا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *