جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


شبکه اجتماعی شمس رازی

نرم افزار اطلاع رسانی و تعاملی “شمس رازی” با هدف ارائه تولید محتوای سالم منطبق بر فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی در قالب یک شبکه اجتماعی مبتنی بر وب تولید شد.

شبکه اجتماعی  شمس رازی

این نرم افزار  چهارشنبه با حضور جمعی از مدیران شهری و  فرهنگی در فرهنگسرای فناوری اطلاعات رونمایی میشود.


مهدی وکیل پور رئیس فرهنگسرای فناوری اطلاعات گفت: نرم افزار “شمس رازی” در جهت اطلاع رسانی فعالیت گسترده برنامه های آموزشی، فرهنگی و هنری با استفاده از فناوری های جدید و نوین طراحی شده است.
وی تولید محتوای سالم و مناسب منطبق بر فرهنگ و سبک زندگی ایرانی اسلامی و ایجاد بستری برای انتشار و اطلاع‌رسانی اخبار و معرفی تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگسرا را از اهداف تولید این نرم افزار بیان کرد.
وکیل پور افزود: با توجه به اهمیت حضور فعال کاربران در فضای مجازی، در قالب یک شبکه اجتماعی مبتنی بر وب که هدایت آن از طریق یک سرور و پایگاه اصلی ذخیره داده‌ها بوده است را با قابلیت های موجود در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده ایم که در آن امکان تعامل دو طرفه وجود دارد. در این طرح هر کدام از واحدها دارای یک بخش اختصاصی هستند و  فرد با عضویت از قابلیت‌ها و امکاناتی که برای آن تعریف شده است به راحتی میتواند استفاده کند.
همچنین اطلاع‌رسانی سریع و هدفمند در این محیط به سرعت اتفاق می‌افتد.
وی از دیگر خصوصیات این نرم افزار را برگزاری نظرسنجی برنامه ها و دوره های آموزشی، مسابقات کتابخوانی، معرفی کتاب، کانون ها و دارالقرآن مجازی عنوان کرد و گفت: دارالقرآن مجازی شامل تعلیم قرآن کریم در قالب روخوانی، تجوید، تلاوت و قصص قرآنی است.

منبع آی سی تی پرس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *