جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


شارژ سریع با Quick Charge 3.0

شرکت کوالکام از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تراشه‌های موبایلی در جهان محصول جدیدی را با نام Quick Charge ۳.۰ معرفی کرد که می‌تواند باتری گوشی هوشمند را از صفر تا ۸۰ درصد در کمتر از ۳۵ دقیقه شارژ کند.

شارژ سریع با  Quick Charge 3.0
این محصول نسبت به مدل قبلی که با نام Quick Charge ۲.۰ شناخته می‌شد ۳۵ درصد کارآمدتر است و می‌تواند دنیای گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های الکترونیکی موبایلی را به طور کامل متحول کند.

این نخستین باری است که فناوری تعاملات هوشمند برای بهینه‌سازی ولتاژ (INOV) در گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فناوری یک الگوریتم جدید است که توسط شرکت آمریکایی کوالکام ارائه شده است و به صورت هوشمند بهترین سطح انرژی برای شارژر را ارایه می‌دهد تا انتقال جریان برق با سرعت ممکن فراهم شود.

این فناوری باعث شده است تا مدل جدید سیستم Quick Charge از صفر تا ۸۰ درصد باتری گوشی‌های هوشمند را در حالت عمری ظرف ۳۵ دقیقه شارژ کند.

به گفته شرکت کوالکام، سیستم Quick Charge 3.0 همچنین می‌تواند عمر باتری در دستگاه‌های موبایلی را افزایش دهد و باعث شود باتری دستگاه رای مدت طولانی‌تر کار کند.

در حال حاضر برخی شرکت‌های بزرگ با کوالکام وارد مذاکره شده‌اند تا از فناوری آن در نسل جدید محصولات خود استفاده کنند.

شرکت کوالکام توضیح داد فناوری Quick Charge 3.0 می‌تواند سرعت شارژ باتری را ۲۷ درصد افزایش دهد و در مقایسه با مدل قبلی خود اختلالات جریان برق را ۴۵ درصد کمتر کند.

منبع ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *