جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گجت جالب برای شارژ بیشتر گوشی های آیفون

همه تولید کنندگان گجت های هوشمندی که نیازمند شارژ مداوم هستند تا به امروز نه این که نخواهند مشکل و چالش تهیه انرژی برای این گجت ها را حل کنند بلکه این موضوع با تلاش های گسترده ای تیم های تحقیقاتی تنها به ساخت گجت هایی محدود برای استفاده بیشتر از شارژ  ختم شده است.
بسیاری از افراد از دوام و نگهداری شارژ باتری تلفن‌های همراه آیفون خود رضایت کاملی ندارند اما حتماً در دنیای تکنولوژی امروزی برای آن‌ها راهکارهای متعددی وجود دارد که بهترین آن‌ها کیس باتری شرکت Anker است.

 

charge bishtare iphone

 

یکی از مشکلاتی که دستگاه‌های همراه امروزی با آن روبرو هستند، حجم محدود باتری است و به همین دلیل نیز استفاده از باتری تلفن‌های همراه هوشمند تنها برای مدتی کوتاه ممکن خواهد بود و تقریبا باید در هر روز، بیش‌از یک بار به شارژ تلفن همراه پرداخت.
در این میان با توجه به قیمت بالایی که برای تلفن‌های هوشمند شرکت اپل پرداخت می‌شود، انتظارات بالاتری نیز در زمینه باتری به وجود خواهد آمد که در نهایت این انتظارات برآورده نخواهند شد. البته جای نگرانی وجود ندارد و با محصولی که در ادامه به شما معرفی خواهد شد، خواهید توانست تا توان باتری آیفون خود را به میزان بیش از دوبرابر افزایش بدهید.
نام کامل این محصول کمی طولانی است و به همین دلیل نیز به جای استفاده از نام Anker’s Ultra Slim Extended Battery Case، تنها به اشاره به نام Anker اکتفا خواهیم کرد. این کیس باتری دارای مشخصات بسیار مناسبی است، در نخستین گام می‌توان با کمک باتری داخلی آن، میزان شارژ برابر با ۱۱۷ درصد شارژ کامل تلفن همراه آیفون (علاوه بر شارژ موجود در باتری اصلی) را در اختیار داشت. در کنار این امر، طراحی این محصول نیز به طور ویژه‌ای منحصر به فرد است، این قاب تنها ۸۴ گرم وزن دارد و با نصب آن بر روی آیفون خود شاهد افزایش اندک و ۶٫۱ میلیمتری ضخامت دستگاه خواهید بود.
البته این مزایا به تنها‌یی موجب نشده‌اند تا کیس باتری Anker به عنوان برترین در این رده شناخته شود بلکه قیمت این محصول نیز بسیار عالی است و تمامی این امکانات را می‌توان تنها با پرداخت ۴۰ دلار (کمتر از ۱۴۰ هزار تومان) در اختیار داشت. بنابراین اگر شما هم آیفون ۶ دارید برای خرید این قطعه جانبی درنگ نکنید.

منبع : میهن پست

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *