جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سیستم عامل کروم باقی می‌ماند

مدیر پروژه سیستم عامل کروم در گوگل می گوید برنامه ای برای کنار گذاشتن و بازنشسته کردن این سیستم عامل وجود ندارد؛ هر چند ممکن است کروم و اندروید در هم ادغام شوند.

سیستم عامل کروم باقی می‌ماند

به دنبال انتشار اخباری در مورد احتمال بازنشسته شدن سیستم عامل مبتنی بر وب کروم و ادغام آن با اندروید گوگل نیز  در این زمینه موضع گیری کرد.

گوگل سیستم عامل کروم را به عنوان یک سیستم عامل جدید برای لپ تاپ های ارزان قیمت عرضه کرد ولی عدم استقبال گسترده از آن گمانه زنی در مورد پایان کار کروم را در ماه های آینده افزایش داده بود. حال گوگل به پشتیبانی از سیستم عامل خود پرداخته و می گوید هدف از ابداع کروم بهره گیری از مزایای خدمات کلود بود تا همه اطلاعات کاربران در وب ذخیره شود و کروم قرار است کماکان باقی بماند.

بر اساس بررسی ها تنها 3 درصد از لپ تاپ های عرضه شده در سال گذشته مجهز به این سیستم عامل بوده اند و گوگل به دنبال مذاکره با برخی مدارس و دانشگاه ها برای افزایش استفاده از لپ تاپ های مجهز به کروم است.

هیروشی لاک هایمر به جزییات برنامه های آتی گوگل برای کروم و آندروید اشاره نکرده و صرفا گفته ما در تلاشیم تا هر دوی آنها را تا سرحد امکان بهتر کنیم.

منبع سی نت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *