جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سیستم دعوت نامه ای وان پلاس وان

وان پلاس وان را می توان در رده بهترین تلفن های همراه سال ۲۰۱۴ قرار داد اما خرید این تلفن به آن آسانی هم که فکر کنید نبود. این استارتاپ چینی به جای اینکه تولید انبوه محصولات را در نظر بگیرد و هزینه های اضافی را متحمل شود، به سیستم دعوت نامه ای روی آورد تا متوجه شود چه کسانی خواستار خرید وان پلاس وان هستند و به همان تعداد، دستگاه تولید کند.

سیستم دعوت نامه ای وان پلاس وان

 

بسیاری از خریداران و علاقه مندان به خرید این تلفن، تهیه دعوت نامه و سپس خرید وان پلاس وان را به نوعی ملال آور می دانستند و شرکت تولید کننده هم از این ماجرا کاملا مطلع بود. بنابراین چه چیزی بهتر از یک سیستم جدید؟

البته، قرار بود نسل دوم تلفن های همراه این کمپانی چینی قابلیت پیش خرید را داشته باشند و سیستم دعوت نامه فراموش شود اما به جای این کار، وان پلاس ادعا می کند که دعوت نامه های جدید مسیر رسیدن به تلفن همراه را ساده تر کرده اند.

اگر حوصله گشت و گذار در شبکه های اجتماعی و انجمن ها را ندارید، می توانید نام خود را در لیست رزرو وان پلاس ۲ به ثبت برسانید و تنها مدت زمانی به انتظار بنشینید تا نوبت تان شود. همچنین زمانی که وان پلاس ۲ را خریداری کنید، چندین دعوت نامه دیگر دریافت می نمایید؛ منتهای مراتب، این بار سریع تر از دفعه پیش دعوت نامه ها به دست تان می رسد.

منیع:دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *