جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سیستم آبیاری خودکار گیاهان Gro.io

اینترنت اشیاء برای خدمت بهتر به ما ایجاد شده و حالا سیستم آبیاری خودکار Gro.io به وجود آمده تا کارهای ما را ساده‌تر از پیش کند. Gro.io یک سیستم آبیاری بسیار پیشرفته است که به طور تقریبی می‌‌توان به آن لقب تمام اتوماتیک را داد. Gro.hub مغز متفکر و نام کامپیوتر مرکزی این سیستم آبیاری بوده که با سیستم عامل لینوکس همراه شده است. این کامپیوتر دارای یک پردازنده 1GHz ARM مدل A8 برای پردازش سیگنال‌های دریافتی از 10 سنسور مختلف می‌باشد. Gro.hub به وسیله این سنسورها می‌تواند PH آب، دما، رطوبت، جریان آب و موارد دیگر را بررسی و کنترل کند.

سیستم آبیاری خودکار گیاهان Gro.io

هاب با استفاده از اطلاعات بدست آمده از تمامی سنسورها سعی می‌کند همه چیز اعم از مواد مغزی موجود در خاک را در حالت تعادل قرار دهد و در آخر بجای نمایش اطلاعات بر روی یک نمایشگر، آنها را از طریق شبکه Wi-Fi و توسط یک برنامه مخصوص iOS به اطلاع کاربر می‌رساند. این برنامه به شما امکان بررسی شرایط رشد گیاه، تاریخچه کامل از فعالیت دستگاه، کنترل مواد، نور دما و دریافت اعلانیه‌ها و هشدارها را می‌دهد. همانند سایر سیستم‌های معمولی Gro.io با استفاده از 20 گالن مواد مختلف و سیستم روشنایی متشکل از چندین LED با توان خروجی ترکیبی 60 وات، 180 وات و 300 وات شرایط لازم برای رشد همزمان 6 گیاه را فراهم می‌کند.

Gro.io در حال حاضر به صورت پیش فروش ارائه شده و برای نمونه استاندارد خود دارای برچسب قیمتی 1000 دلار است. همچنین این قیمت بر حسب افزایش امکانات و نوع شبکه نوری می‌تواند بین 700 تا 1175 دلار افزایش داشته باشد. البته سیستم کاملا به صورت ماژولار ساخته شده و شما می‌توانید سیستم استاندارد را بخرید و در صورت نیاز به گسترش آن، اقدام به خرید تجهیزات بیشتر و توسعه سیستم آبیاری کنید. انتظار می‌رود که Gro.io در ماه اوت پیش رو در بازار انگلستان به دست مشتریان برسد.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *