جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سونی هم بهپاد می سازد

سونی امروز صبح در کنفرانسی خبری رسما اعلام کرد که با کمپانی ژاپنی ZMP، سازنده ربات ها و ماشین های رباتیک، تفاهم نامه همکاری امضا کرده اند و قصد دارند شرکتی با نام Aerosense Inc راه اندازی کنند.

سونی هم بهپاد می سازد

این شرکت قرار نیست پهپادهای تفریحی برای مردم بسازد و به هیچ وجه قرار نیست با شرکت هایی نظیر DJI و Parrot وارد رقابت مستقیم شود. هدف Aerosense تولید پهپادهای تجاری است تا ارائه سرویس های مبتنی برا پهپادها را ساده تر کند.

در بیانیه کمپانی آمده است: «دوربین، سنسور، شبکه ارتباطی و تکنولوژی رباتی سونی و تکنولوژی رانندگی خودکار و رباتیک ZMP با تجربه تجاری هر دو، در کنار هم قرار می گیرند.»

شاید اولین چیزی که به ذهن تان می رسد آمازون و سرویس های پهپادی آن ها باشد اما در حقیقت پهپادها می توانند در هر صنعتی از کشاورزی گرفته تا خدمات توسعه شهری کاربرد داشته باشند. بنابراین ورود هوشمندانه سونی به این عرصه نشان از اهمیت بازار پهپادها در سال های نزدیک دارد.

Aerosense قرار است در ماه آگوست راه اندازی شود اما ارائه سرویس های آن از سال ۲۰۱۶ آغاز خواهد شد. سونی با مجموع ۵۰٫۰۰۵ درصد از سهام، بزرگ ترین سهامدار شرکت به حساب می آید و پس از آن ZMP با ۴۹٫۹۹۵ درصد، در رتبه دوم (و آخر!) قرار گرفته است.

منبع:DigitalTrends

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *