جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سنسور تشخیص صورت در دوربین پشت آیفون ۲۰۱۸ تعبیه نشده

از ویژگی‌های جدید آیفون X یا آیفون ۱۰ می‌توانیم به سنسور تشخیص صورت اشاره کنیم. این سنسور که جایگزین سنسور تشخیص اثر انگشت شده، در کنار دوربین جلو قرار گرفته و باعث می‌شود که کاربران با قرار دادن گوشی جلوی صورت‌شان، قفل گوشی را بازر کنند.

 

سنسور تشخیص صورت در دوربین پشت آیفون ۲۰۱۸ تعبیه نشده

در چند وقت اخیر شایعه شده که اپل قصد دارد سنسور تشخیص صورت را روی دوربین پشت آیفون سال ۲۰۱۸ هم قرار دهد؛ اما مینگ-چی کو از تحلیگران محصولات اپل به این موضوع اشاره کرده که چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد. او دلیل این کار را وجود مشکلات متفاوت در خط تولید این سنسور اعلام کرده است. وجود مشکلات در روند تولید سنسور تشخیص صورت باعث شده که در تولید آیفون X مشکل به وجود بیاید و این گوشی با تاخیر به دست مشتریان برسد.

مینگ-چی کو به این موضوع اشاره کرده که استفاده از سنسور تشخیص صورت می‌تواند پتانسیل گوشی جدید اپل در زمینه پردازش مضامین واقعیت افزوده را افزایش دهد؛ اما به نظر نمی‌رسد که اپل بتواند مشکل تولید این سنسور را به سرعت برطرف کند. قرار دادن یک سنسور دیگر روی گوشی جدید اپل می‌تواند چالش‌های ساخت این محصول را بیشتر کند. به هر حال اپل نیاز دارد به ثبات در زمینه عرضه این گوشی‌ها دست پیدا کند.

منبع : دیجی کالا

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *