جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سری جدید محصولات سرفیس

به نظر می‌رسد مایکروسافت قرار است سری جدیدی از تبلت های خود را به بازار عرضه کند. یک توسعه‌دهنده که به‌تازگی بازدیدی از ساختمان ۸۸ مایکروسافت داشته اشاراتی کرده که به نظر می‌رسد محصولات بعدی سرفیس برای سال ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی‌شده‌اند.

سری جدید محصولات سرفیس

توسعه‌دهنده‌ای به نام صبحان چمبورکر اخیراً بازدیدی از ساختمان ۸۸ مایکروسافت داشته است. در این ساختمان، مایکروسافت محصولات سخت‌افزاری خود را به نمایش گذاشته است. تصاویر محصولاتی چون Surface Pro 4، Surface Book و حتی کیبورد مخصوص Surface  نیز در این ساختمان و بر روی دیوار وجود داشتند. البته علاوه بر محصولات عرضه‌شده مایکروسافت، یک جای خالی برای سال ۲۰۱۶ وجود داشت که جمله “به‌زودی” بر روی آن نوشته‌شده بود. با توجه به این توضیح، انتظار می‌رود که مایکروسافت برای عرضه یک دستگاه جدید برنامه‌ریزی کرده است.

او همچنین سه جای خالی را در این ساختمان مشاهده کرده است. گرچه مشخص نیست این دستگاه‌ها چه نوع دستگاهی هستند. گرچه هرسال شایعاتی در رابطه با گوشی‌های سرفیس منتشر می‌شود اما مایکروسافت هرسال اقدام به عرضه تبلت جدیدی می‌کند.

جدای از این شایعات، شایعات دیگری نیز به بیرون درز کرده که خبر از عرضه کامپیوترهای All in One بانام تجاری سرفیس می‌دهد. که با این اقدام مایکروسافت  به‌گونه‌ای به رقیب جدید شرکت اپل نیز بدل می‌شود. اما هنوز معلوم نیست که این کامپیوترها در چه زمانی عرضه خواهند شد؟ سال ۲۰۱۶ و یا سال ۲۰۱۷؟

سری جدید محصولات سرفیس2

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *