جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سرویس به اشتراک‌گذاری زنده یوتیوب

برای مدت کوتاهی است که یوتیوب سرویس اشتراک گذاری مخصوص تلفن‌های همراه را عرضه نموده است. اگرچه قبلاً ویژگی تماشای ویدئوهای زنده از طریق تلفن‌های همراه میسر بوده است. اما سرویس به اشتراک‌گذاری ویدئوها به‌صورت زنده از طریق پلتفرم‌های اندروید و آی او اس وجود نداشت. اما یوتیوب بالاخره پرده از این سرویس عالی برای پلتفرم‌های موبایل برداشت.

سرویس به اشتراک‌گذاری زنده یوتیوب

در خبرها اعلام‌شده است که اشتراک‌گذاری ویدئوها از طریق آی او اس در یوتیوب امکان‌پذیر است. برای استفاده از چنین قابلیتی، لازم به استفاده از دانلود برنامه‌ای جداگانه نیست و تنها با استفاده از نسخه بروز شده برنامه یوتیوب و تنها فشردن یک دکمه قادر به انجام آن می‌باشید.

طبق برنامه‌ریزی که یوتیوب دارد، قرار است این ویژگی در همان برنامه تماشای ویدئوهای یوتیوب گنجانده شود. شما لازم به باز کردن چیز دیگری نیستید، تنها باید دکمه قرمزرنگ برای ضبط را فشار دهید تا بتوانید، ویدئوهای خود را به‌صورت زنده به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید یکعکس پیش‌فرض را برای ویدئو بگذارید و یا مستقیماً ویدئوهای ضبط‌شده را برای دوستان خود بفرستید. سایر ویژگی‌های برنامه یوتیوب همانند، جستجو در ویدئوها، ویدئوهای پیشنهادی، موجود است و تنها قابلیت به اشتراک‌گذاری آنلاین به اپ یوتیوب اضافه‌شده است. اگر هنوز اپ یوتیوب خود را به‌روزرسانی نکرده‌اید، این قابلیت جالب را از دست ندهید.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *