جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سرور 300دلاری جای دسکتاپ

شرکـــت «HPE» ســـرور رده‌پاییـــن 300 دلاری‌ای بــــه نـــــام «ProLiant ML10 Gen9» معرفی کرد که می‌تواند به‌راحتی جایگزین کامپیوتر دسکتاپ شود. این سرور Mini Tower با اندازه 4U برای کاربران خانگی و کسب‌وکارهای کوچک اداری طراحی شده است و آن‌ها را از خرید سرورهای گران با قدرت محاسباتی بسیار زیاد که عمدتاً بدون مصرف باقی می‌ماند، بی‌نیاز می‌کند.

سرور 300دلاری جای دسکتاپ


پردازنده این سرور می‌تواند از مدل‌های جدید اسکایلک اینتل، Core i3 یا Xeon E3-1200 V5 باشد. تعداد پردازنده نصب‌شده روی این سرور یک عدد ولی با دو یا چهارهسته است که در کنار 64 گیگابایت حافظه رم و چهار اسلات رم DDR4، می‌تواند عملیات پردازشی را سروسامان دهد. شش درایو SSD روی این سرور نصب می‌شود و مجهز به چهار اسلات توسعه برای افزودن قابلیت‌های سخت‌افزاری جدید است. یک درگاه شبکه اترنت، چهار درگاه USB 3.0، دو درگاه USB 2.0 و دو درگاه eSATA، امکانات ارتباطی این سرور هستند.
این محصول طوری طراحی شده است و از مشخصات سخت‌افزاری بهره می‌برد که می‌تواند به‌عنوان سرور ذخیره‌سازی یا NAS، دستگاه ایستگاه کاری یا سرور محاسباتی استفاده شود. پیکربندی‌های سخت‌افزاری مختلف این سرور شرکت‌های تجاری کوچک را یاری می‌کند تا بر اساس نیاز و رشد کسب‌وکارشان یک مدل از این سرور را تهیه کنند و آن را ارتقا دهند. امکان نصب چهار درایو SSD این قابلیت را فراهم می‌کند تا از پیکربندی‌های مختلف RAID برای پشتیبان‌گیری از اطلاعات استفاده شود و با سخت‌افزارهای رمزنگاری، امنیت اطلاعات را تضمین کرد.

منبع شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *