جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سامسونگ گلکسی S7

سامسونگ گلکسی S7 قرار است چند هفته دیگر در کنگره جهان موبایل در بارسلونا رونمایی شود. طبیعتاً مثل همیشه قبل از رونمایی یک پرچمدار یا محصول رده بالا، خبرهای مختلفی از منابع گوناگون گزارش می شود و اکنون این اتفاق برای گلکسی S7 در حال روی دادن است. سامسونگ مطابق معمول پرچمدار جدید سری گلکسی S خود را در بارسلونا و طی کنگره جهان موبایل رونمایی و عرضه می کند، بنابراین دور از انتظار نیست که این اتفاق امسال نیز به همین گونه رخ دهد. سامسونگ در طراحی گلکسی S6 برای اولین بار تغییرات بسیار اساسی اِعمال کرد. حال انتظار داریم گلکسی S7 طراحی گلکسی S6 را با تغییراتی دنبال کند.

سامسونگ گلکسی S7

اکنون به نظر می رسد که تصاویری از پنل جلویی گلکسی S7 به انضمام دوربین جلوی آن منتشر شده است. با نگاهی به این تصاویر می توان حدس زد که به اندازه گلکسی S6 و حتی تصاویر قبلی S7 عریض نیست. پیشانی یا بخش بالای صفحه نمایش، کمی بزرگتر از سایر مدل های رده بالایی ست که سامسونگ تا کنون تولید کرده است. همچنین دوربین در سمت راست بالای گوشی به نظر می رسد. همچنان شاهد دکمه فیزیکی home هستیم که احتمالاً حسگر اثر انگشت را در خود جای داده است، به اضافه دکمه back در سمت راست و دکمه recents (برنامه های اخیر) در سمت چپ.

در مورد دوربین، کد مدل SM-G930F را به خود اختصاص داده است، که این کد را پیش تر برای گلکسی S7شنیده بودیم. در اصل کد مدل گلکسی S7، SM-G930 است و پسوند F برای منطقه بخصوصی که سفارش آنجا ست اضافه می شود. مثلاً در آمریکا شرکت های حمل و نقل مختلف یکی از پسوند های A، S، T یا V را در انتهای کد مدل خود قرار می دهند. همچنین کد R05 را مشاهده می کنیم که ظاهراً نشانه نسخه پنجم دوربین است.

درباره این دوربین اطلاعات زیادی نداریم، اما سامسونگ همیشه دوربین جلوی خوب و با کیفیتی در محصولات خود تعبیه می کند و در مورد گلکسی S7 هم انتظاری خلاف این نداریم. همچنان منتظر برگزاری کنگره جهان موبایل در فوریه هستیم تا جزئیات بیشتری از این پرچمدار برایمان آشکار و قطعی شود.

منبع: androidheadlines

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *