جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


فاش شدن مشخصات سامسونگ گلکسی J7 مکس

یسامسونگ دستگاه‌های اقتصادی باارزش خود را تحت سری J روانه بازار می‌کند و به‌نظر می‌رسد که گلکسی J7 مکس قدرتمندترین مدل در این خانواده باشد. اخیرا تصویری از مشخصات این محصول فاش شده است. گلکسی J7 مکس از نمایشگر 5.7 اینچی با تکنولوژی TFT، پردازنده 8 هسته‌ای مدیاتک هلیو P20 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز، 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

سامسونگ گلکسی J7

دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم F1.7 و دوربین جلویی 13 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارد. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به باتری 3300 میلی‌آمپری و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید نوقا اشاره نمود.

این مدل در رنگ‌های طلایی و مشکی و با قیمت 311 دلار قابل خریداری خواهد بود. به‌نظر می‌رسد در هفته دوم ماه ژوئن شاهد رونمایی از آن باشیم. هنوز از عرضه این دستگاه در بازار آمریکا اطلاعی در دست نیست ولی به‌علت استفاده از پردازنده مدیاتک، شاید کاربران این کشور استقبال چندانی از آن نکنند که البته علت آن عدم هماهنگی کامل این پردازنده با باندهای LTE در آمریکا است. شاید سامسونگ نسخه‌ای از این دستگاه را با پردازنده اسنپدراگون روانه بازار آمریکا کند.

منبع : آی تی رسان

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *