جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سامسونگ کارشناسان حوزه‌ باتری را استخدام می‌کند

شرکت سامسونگ الکترونیکس در تلاش است که متخصصان جدیدی در حوزه‌ی باتری در سراسر جهان، استخدام کند.

 

سامسونگ الکترونیکس، کارشناسان حوزه‌ی باتری را در سراسر جهان استخدام می‌کند. این شرکت کره‌ای اعلام کرده است که مدرک فوق‌لیسانس در این حوزه، پیش‌نیاز استخدام محسوب می‌شود؛ به‌علاوه، کسانی که سابقه‌ی کار در حوزه‌ی توسعه‌ی سلولی و مواد تشکیل‌دهنده‌ی باتری داشته باشند، در اولویت قرار می‌گیرند.

همان‌طور که به خاطر دارید، پاییز گذشته سامسونگ به دلیل امنیت پایین باتری در گوشی گلکسی نوت ۷، ناچار شد فروش این گوشی را در سراسر جهان متوقف کند و ضرر مالی زیادی متحمل شود. استخدام کارشناسان جدید در حوزه‌ی باتری هم به‌منظور بهبود کیفیت و امنیت باتری‌ها در دستگاه‌های موبایل است تا از اتفاقاتی مثل شکست گوشی گلکسی نوت ۷ جلوگیری شود. روند استخدام نیروهای جدید در بخش‌هایی از اروپا و ایالات‌متحده‌ی آمریکا آغاز شده است.

فراخوان استخدام سامسونگ، ماه گذشته آغاز شد و مشخص نیست تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. ظاهرا سامسونگ در استخدام کارشناسان حوزه‌ی باتری، کاملا سخت‌گیرانه برخورد می‌کند و بیشتر به دنبال استخدام نیروهای حرفه‌ای است. این نیروهای جدید قرار است در بخش‌های طراحی، ساخت و تضمین کیفیت مشغول به کار شوند. سامسونگ در تلاش است که یک سیستم کنترل کیفیت داخلی هم برای باتری تمام دستگاه‌های خود ایجاد کند.

با توجه به اینکه گلکسی نوت ۸ هم از باتری مشابهی با گلکسی اس ۸ استفاده می‌کند، احتمالا شاهد معرفی باتری‌های جدید سامسونگ در بهار سال آینده و در گوشی گلکسی اس ۹ خواهیم بود.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *