جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سامسونگ و گلکسی نوت 7 ریفربیشد

بنا به تازه‌ترین گزارش‌هایی که از سوی برخی منابع کره‌ای به دست آمده، ظاهرا سامسونگ قصد دارد که در آینده نزدیک نسخه‌های مرمت شده فبلت گلکسی نوت 7 یا به اصطلاح نسخه‌های “ریفربیشد” (Refurbished) این محصول را با قیمتی ارزان‌ روانه بازار کند. این خبر به شدت توجه علاقمندان به سری فبلت‌های گلکسی نوت سامسونگ را جلب کرده است. با سایت شبکه همراه باشید تا مرور بر جزئیات این خبر داشته باشیم.

سامسونگ و گلکسی نوت 7 ریفربیشد
حتما در جریان مشکلات و نقص فنی فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ هستید. سامسونگ تقریبا دو روز بعد از عرضه این فبلت متوجه شد که باتری آن با نقص فنی همراه بوده و ممکن است دچار انفجار شود. از اینرو سریعا تمام فبلت‌های گلکسی نوت 7 عرضه شده را فراخوانی کرد و تولید این محصولات را تا اطلاع ثانوی متوقف ساخت.

پس از گذشت چند روز، سری فبلت‌های گلکسی نوت 7 روانه بازار شدند و سامسونگ اعلام کرد که مشکل آن‌ها برطرف شده است. اما به محض عرضه نسخه تایید شده فبلت نوت 7 باز هم گزارش‌هایی مبنی بر بروز مشکل در عملکرد باتری آن، داغ شدن باتری و حتی انفجار به دست آمد. این موضوع سبب شد که سامسونگ مجبور شود برای دومین بازی تمام فبلت‌های گلکسی نوت 7 را فراخوانی کند. نهایتا به دلیل عدم موفقیت سامسونگ در رفع مشکل این فبلت و دید منفی که نسبت به آن ایجاد شده بود، تصمیم گرفته شد که فروش و عرضه فبلت گلکسی نوت 7 به کلی لغو شود!

به این صورت بود که داستان غم‌انگیز فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ در سال 2016 به پایان رسید! سامسونگ به دلیل لغو فروش این محصول و جمع‌آوری آن از بازار به شدت ضرر کرد. بسیاری از منابع تحلیلگر عنوان داشته‌اند که ضرر کلی که سامسونگ به موجب بروز این حادثه متحمل می‌شود چیزی در حدود 17 میلیارد دلار است! بنابراین سامسونگ با یک ضربه بزرگ رو به رو شد اما به نظر می‌رسد که مانند همیشه قصد دارد با راه حل جدیدی از این مخمصه جان سالم به در ببرد!

بنا به تازه‌ترین گزارش‌هایی که از سوی برخی منابع کره‌ای به دست آمده، ظاهرا سامسونگ قصد دارد که در آینده نزدیک نسخه‌های مرمت شده فبلت گلکسی نوت 7 یا به اصطلاح نسخه‌های “ریفربیشد” (Refurbished) این محصول را با قیمتی ارزان‌ روانه بازار کند. باید اشاره کنیم که اصطلاح ریفربیشد برای گوشی‌های هوشمندی به کار برده می‌شود که به دلیل نقص فنی مورد بازرسی و در صورت نیاز مرمت قرار گرفته و باز دیگر تحت گارانتی شرکت تولید کننده روانه بازار می‌شوند.

عموما واژه ریفربیشد برای آیفون‌های اپل به کار گرفته می‌شود. ظاهرا سامسونگ قصد دارد که به زودی نسخه ریفربیشد فبلت گلکسی نوت 7 را روانه بازار کند و برای جلب رضایت کاربران و مشتریانش، این سری از محصولاتش را با قیمتی مقرون به صرفه‌تر عرضه می‌کند. بنابراین به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک شاهد عرضه فبلت گلکسی نوت 7 ریفربیشد با قیمتی مناسب خواهیم بود. عرضه این محصول با قیمت مقرون به صرفه به واقع می‌تواند هر کاربری علاقمند به سری فبلت‌های گلکسی نوت سامسونگ را ترغیب کند تا نسبت به خرید این فبلت اقدام کنند.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات دقیق، جزئی و رسمی در رابطه با این موضوع منتشر نشده است. به نظر شما آیا این رویکرد سامسونگ می‌تواند موفقیت‌آمیز باشد؟ آیا عرضه نسخه‌های ریفربیشد فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ با قیمتی رقابتی و مناسب می‌تواند بار دیگر مشتریان و طرفداران سامسونگ را برای خرید این فبلت قانع کند؟ به نظر ما استراتژی که احتمالا سامسونگ در پیش گرفته بسیار هوشمندانه است و می‌تواند کمک به سزایی در احیای روابط این کمپانی و مشتریانش داشته باشد.
منبع:
دنکست‌وب

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *