جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


حضور موفق سامسونگ در ۲۲ امین نمایشگاه الکامپ

سامسونگ با تازه‌ترین محصولات B2B خود که شامل مانیتورهای خمیده و نمایشگرهای حرفه‌ای می‌شود، در بیست‌ودومین دوره نمایشگاه‌های الکامپ حاضر شده است.
سالن ۳۵۵ جایی است که شرکت سامسونگ الکترونیکس با محصولاتی به نمایشگاه آمده است که حرفه‌ای‌ها را به خود جذب می‌کند. مانیتورهای خمیده سامسونگ که مخصوص بازی طراحی شده‌اند، می‌توانند مخاطبان جوان نمایشگاه الکامپ را تحت تاثیر خود قرار دهند.

sam

همچنین نمایشگرهای حرفه‌ای اسمارت ساینیج (Smart Signage) برای آن دسته از بازدیدکنندگان بزرگترین رویداد تجاری عرصه الکترونیک کشور که صاحب کسب‌وکارهای متوسط و بزرگ هستند، می‌تواند جالب توجه باشد.
مانیتورهای ۲۷ اینچی فوق‌خمیده سامسونگ با برخورداری از انحنایی به شعاع ۱۸۰۰۰میلی‌متر تجربه‌ بصری بدیعی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. این مانیتورها به دلیل میزان انحنای مطابق با سطح کروی چشم انسان‌ها، علاوه بر افزایش کیفیت بصری بازی‌ها، موجب خستگی کمتر چشم‌‌ها می‌شود.
نرخ به‌روزرسانی ۶۰ هرتزی و زمان واکنش‌پذیری ۴۴ میلی‌ثانیه‌ای، مانیتورهای خمیده سامسونگ را به نمایشگرهایی مخصوص بازی‌های کامپیوتری تبدیل کرده است.
علاوه بر این مانیتورها، سامسونگ نمایشگرهای حرفه‌ای اسمارت ساینیج را در غرفه خود قرار داده است تا صاحبان کسب‌وکارها از نزدیک با ویژگی‌ها و قابلیت‌های این نمایشگرهای تجاری آشنا شوند.

نمایشگرهای دیجیتال ساینیج از جمله دستگاه‌هایی هستند که به طور خاص برای محیط‌های عمومی ساخته شده‌اند. این نمایشگرها با میزان روشنایی بسیار بالا و امکان کارکرد ۲۴ ساعته راهکاری مناسب برای نمایش تبلیغات در میادین و خیابان‌ها و استفاده در ساختمان‌های اداری و تجاری هستند.

برای آشنایی نزدیک با این محصولات می‌توانید با حضور در غرفه شماره ۴۲۵ مستقر در سالن ۳۵ نمایشگاه الکامپ ضمن بازدید از غرفه سامسونگ و محصولات ذکر شده، اطلاعات مورد نیاز خود را از کارشناسان سامسونگ دریافت کنید.
نمایشگاه الکامپ از ۲۵ تا ۲۸۸ آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *