جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پشتیبانی از وای فای در ساعت G کمپانی LG

poshtibani az wifi dar saat G

 

همان طور که انتظار می رفت، LG شروع به فرستادن آپدیت جدیدی برای ساعت های LG G Watch R کرده است. این ساعت های هوشمند که از سیستم عامل اندروید ور استفاده می کند، یک صفحه ی عقربه دار دارند. دلیل استفاده از حرف “R” در نام این ساعت نیز همین موضوع است. در ماه می، ال جی اعلام کرد که ساعت های هوشمند LG G Watch R را آپدیت خواهد کرد تا بتوانند به شبکه ی وای فای اتصال داشته باشند. ظاهرا ال جی شروع به فرستادن این فایل های جدید کرده است.


یک از خوانندگان پر و پا قرص ما، که ظاهرا در مالزی زندگی می کند، بعد از نصب آپدیت، عکس هایی از ساعت LG G Watch R خود برای ما فرستاد که در زیر متن می توانید آن ها را ببینید. گزینه ی ” تنظیمات وای فای ” به صفحه اضافه شده است و لیستی از هات اسپات هایی که ساعت امکان اتصال به آن ها را دارد نیز نمایش داده شده است.
ساعت LG G watch R یک صفحه نمایش ۱.۳ اینچی P-OLED با وضوح ۳۲۰ x 320 پیکسل دارد. پردازنده ی آن Snapdragon 400 است و رم این ساعت نیز ۵۱۲ مگا بایت است. ۴ گیگا بایت حافظه ی داخلی دارد و باتری آن ۴۱۰ میلی آمپری است. این ساعت گواهی IP67 دارد که به ساعت اجازه می دهد تا به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق ۳.۳ فوتی آب بدون هیچ آسیبی دوام بیاورد.
به خاطر این که این آپدیت OTA می فرستد، این امکان وجود دارد که شما هنوز این آپدیت را دریافت نکرده باشید. ممکن است رسیدن این آپدیت به مچتان چند روزی طول بکشد، صبور باشید و به زودی، ساعت شما به وای فای متصل خواهد شد.

منبع : zoomtech

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *