جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ساعت پوشیدنی LG برای موقعیت یابی

saate pooshidani LG baraye mogheiyat yabi

 

یکی از دغدغه ها و نگرانی خانواده ها این است که فرزندان خود را مانیتور کنند و بدانند که فرزندانشان در هر لحظه وقتی بیرون از منزل هستند در کجا هستند!

 

اما اینکه هر لحظه بخواهند تماس بگیرند و از احوال آنان جویا شوند هم حساسیت زائد به همراه دارد هم محدودیت برای فرزندان قائل می شوند از سمتی هم این حساسیت ممکن است از نظر روانشناسی با این افراد مشکل ایجاد کند و موجب پنهان کاری شود اما به لطف گجت های هوشمند پوشیدنیکه به تازگی تولید شده اند، می توان لحظه به لحظه از موقعیت فرزند خود خبر دار شوند.

شرکت ال جی به تازگی از یک فناوری پوشیدنی رونمایی کرده است که به مادر و پدر ها کمک می کند که هر لحظه از موقعیت فرزند خود اطلاع داشته باشند، این گجت پوشیدنی که به همراه فرزندانشان است به وسیله GPS و Wi-Fi موقعیت یابی می شود و از این دو طریق خانواده ها را یاری می رساند و پدر و مادران را از نگرانی در می آورد.

زمانی که کودک و فرزند این گجت را به همراه داشته باشد در هر موقعیتی قرار بگیرد یک نوتیفی و هشدار به تبلت پدر و مادرشان ارسال می شود و از موقعیت آن ها اطلاع می دهد! والدین می توانند از طریق برنامه مربوطه با آن ها تماس بگیرند و با بچه ها صحبت کنند و آنان را راهنمایی کنند یا هشدار دهند! حتی اگر گاهی فرزند پاسخ گوی تماس پدر و مادر نباشد والدین می توانند با استفاده از میکروفون صحبت کنند و کودک هم می شنود.

جنس دست بندی که کودکان می پوشند بسیار خوب و از نوع ضد آب است و این با توجه به شیطنت بچه ها بسیار مناسب است. هر چند می توان حدث زد که هدف گیری ال جی در این طرح بچه ها بوده اند اما نمی توان اهمیت این دستگاه را برای سالمندان علی الخصوص افرادی که از آلزایمر رنج می برند را نادیده گرفت! گجت های پوشیدنی اهمیت بسیاری دارند به  عنوان مثال هستند گجت های پوشیدنی که به مبارزه با سیگار کشیدن می آیند!

این دستگاه دارای حافظه 64 گیگابایتی است که از فناوری شبکه 3G  و 2G بهره می برد.

منبع : مای تک

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *