جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


رونمایی ساعت هوشمند هواوی واچ مخصوص بانوان

roonamayi saate hooshmande Huawe watch banovan

کمپانی چینی هواوی امسال از ساعت هوشمند خود با نام هواوی واچ ( Huawei Watch ) رونمایی کرد.حالا شایعه شده که نسخه جدیدی از این ساعت که مخصوص بانوان طراحی شده است را در نمایشگاه CES 2016 رونمایی خواهد کرد.

طبق خبری که امروز منتشر شده ، نسخه جدید ساعت هوشمند هواوی دارای بدنه‌ای گرد و دوار بود که این بار مخصوص بانوان ظریف‌تر ساخته شده تا بتواند نظر آن‌ها را به خود جلب کند. این ویژگی‌های جدید احتمالاً در قالب چند طرح مختلف ساعت عرضه شود تا سلیقه تمام کاربران را ارضا کند. احتمالاً هواوی در این نسخه از ساعت‌هوشمندش رنگ طلایی را هم در نظر بگیرد.

گفتنی است یک منبع ناشناس ادعا کرده که نسخه دوم ساعت هوشمند هواوی سلولار خواهد بود. این بدین معناست که از سیم‌کارت پشتیبانی کرده و به همین ترتیب بتوان با آن ارتباطات مخابراتی اعم از تماس، پیامک و اینترنت را تجربه کرد. باتوجه به اینکه گفته شده این ساعت هنوز مراحل ابتدایی چرخه تولید خود را سپری می‌کند، باور این مسئله کمی سخت خواهد بود و بر همین اساس هرچه زمان بگذرد شاهد انتشار جزئیات بیشتری در مورد محصول پوشیدنی هواوی خواهیم بود. باید منتظر ماند و دید که چه اطلاعاتی در مورد این ساعت منتشر خواهد شد.

اگر این شایعات صحت داشته باشند و هواوی در حال تولید این ساعت باشد، می‌توان انتظار داشت که آن را در نیمه دوم سال آینده میلادی روانه بازار کند.

 

منبع : gsmarena

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *