جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ساعت هوشمند هوآوی با دو سیستم عامل

saate hooshmande huawei ba 2 os

گوشی شرکت هوآوی یک ساعت هوشمند با قابلیت پشتیبانی از دو سیستم‌عامل iOS 8.2 و اندروید 4.3 یا بالاتر را به‌طور رسمی معرفی کرده است.

شرکت هوآوی در جریان مراسم MWC که در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد، اطلاعاتی در مورد یک گجت پوشیدنی اندرویدی مانند ساعت هوشمند منتشر کرد. در حال حاضر پس از گذشت شش ماه، این شرکت یک آگهی تبلیغاتی برای ساعت هوشمند خود منتشر کرده است.
براساس اطلاعات منتشر شده در این آگهی تبلیغاتی، هوآوی این محصول را در تاریخ 11 شهریور امسال (2 سپتامبر) در برلین رونمایی کرد.

براساس اطلاعات ثبت شده در وب‌سایت آمازون، این محصول در چند مدل متفاوت طراحی و تولید شده است. ارزان‌ترین مدل این ساعت با قیمت 349 دلار و بند چرمی عرضه خواهد شد. همچنین گرانقیمت‌ترین مدل از این محصول 799 دلار است و ظاهری طلایی و بند استیل طلایی رنگ دارد.

یکی از ویژگی‌های جالب در این ساعت، قابلیت پشتیبانی از دو سیستم‌عامل iOS 8.2 و اندروید 4.3 یا بالاتر است. همچنین یکی دیگر از از ویژگی‌های آن سنسور ضربان قلب است.
شرکت هوآوی در این محصول یک صفحه‌نمایش 1.4 اینچی AMOLED دایره‌ای با رزولوشن 400×400 پیکسل و تراکم پیکسلی 286ppi استفاده کرده است. صفحه‌نمایش این ساعت از یاقوت کبود ساخته شده و در مقابل خط و خش مقاوم است. همچنین در این محصول 512 مگابایت رم، 4 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و یک باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی قرار داده شده است. توان پردازشی این ساعت از طریق چیپ‌ست اسنپ‌دراگون 400 تامین می‌شود.

 

منبع : ذیجی کالا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *