جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ساعت هوشمند سواروفسکی

شرکت اتریشی سازنده جواهرات سواروفسکی به زودی با همکاری شرکت‌های گوالکام و گوگل وارد بازار ساعت‌های هوشمند خواهد شد. قرار است اولین محصول این شرکت با عنوان Smartwatch for her در مراسمBaselworld 2017 در سوییس معرفی شود.

ساعت هوشمند سواروفسکی

کوالکام و سواروفسکی، تیزری در نمایشگاه CES 2017 به نمایش درآوردند. تنها اطلاعاتی که ما تاکنون درباره این ساعت هوشمند به دست آورده‌این این است که مجهز به پردازنده کوالکام است. با وجود اینکه این محصول اولین ساعت هوشمند سواروسکی است ولی این شرکت پیش از این با شرکت های Mistifi  و Huawei محصولاتی همچون Huawei Watch Ladies را نیز تولید کرده بود. ظاهرا سواروفسکی علاقه زیادی به ساخت محصولات برای بانوان دارد زیرا  بیشتر محصولاتش مخصوص این قشر است.

هنوز مشخص نیست که آیا پردازنده جدید Snapdragon 835 به طور قطع در این ساعت به کار خواهد رفت یا نه، اما بهتر است بدانید که شرکت کوالکام فقط یک خط تولید پردازنده، مخصوص ابزارهای هوشمند پوشیدنی دارد. از آنجا که قرار است نسخه جدید سیستم عامل Android Wear 2.0 امسال معرفی شود، می توان حدس زد که امسال، سال بزرگی برای ابزارهای پوشیدنی اندرویدی است.

در سال 2016 تقریبا هیچ ساعت هوشمند اندرویدی جدید تولید نشد و بازار ساعت‌های هوشمند تقریبا دچار رکود بود اما شرکت گوگل خوش‌بین است و قرار است ساعت هوشمند خود را امسال همراه با معرفی نسخه 2.0 عرضه کند.

نسخه Android Wear 2.0 با قابلیت‌های پشتیبانی از برنامه‌های Stand Alone (برنامه‌هایی که برای اجراشدن به اتصال به گوشی تلفن نیاز ندارند)، دسترسی به Google Play Store، پشتیبانی از سرویس پرداخت NFC وAndroid Pay و بسیاری قابلیت های دیگر امسال عرضه خواهد شد.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *