جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ساعت هوشمند سلامتی رونمایی شد

شرکت فیت بیت با رونمایی از ساعت هوشمند جدید آیونیک، همراه با سیستم عامل اختصاصی آن، رسما وارد عرصه ساعت‌های هوشمند شد.

 

ساعت هوشمند سلامتی

به گزارش رویترز، شرکت فیت بیت از جدیدترین دستگاه الکترونیکی خود که یک ساعت هوشمند آیونیک، همراه با ویژگی‌های خاص رونمایی کرد.

شرکت فیت بیت در یک دهه گذشته، گجت‌ها و دستگاههای الکترونیکی در حوزه ردیابی فعالیت‌های ورزشی نظیر Blaze، Surge، Hahvi و charge ۲ را تولید می‌کرد و هم اکنون با رونمایی از ساعت هوشمند پرچمدار خود با سیستم عامل اختصاصی پا به عرصه ساعت‌های هوشمند گذاشت.

شرکت فیت بیت اعلام کرده است که این ساعت هوشمند از سیستم عامل فیت بیت اواس که خود توسعه داده است، بهره می برد.

همانطور که گفته شد، ساعت هوشمند آیونیک فیت بیت از ویژگی‌هایی بهره مند است که در زیر مختصرا به آن می پردازیم:

حالت شنا
با استفاده از ساعت هوشمند فیت بیت، کاربران می‌توانند تا عمق ۵۰ متری آب فرورفته و به شنا کردن بپردازند. قابلیت ضد آب و واترپروف این ساعت موجب می‌شود که کاربران با خیال راحت بدون آنکه مشکلی برای این ساعت هوشمند ایجاد شود، در استخر یا دریا شنا کنند. این دستگاه، مدت زمان شنا یا کالری مصرفی را اندازه گیری می کند.

مربی فیت بیت
با استفاده از این ساعت هوشمند کاربران می توانند به یک برنامه ورزشی پویا برای کاهش یا افزایش وزن و تناسب اندام دسترسی یابند که هزینه استراک در این برنامه حدود ۴۰ دلار در سال است.

دویدن مستقیم ( run Direct)
این برنامه سبب می شود از زمانی که کاربران شروع به راه رفتن و دویدن کنند، این ساعت هوشمند آن را ثبت و اندازه گیری کند و سپس با انجام محاسباتی، میزان انرژی، کالری و حرکات ورزشی را اعلام می کند.

فضای ذخیره سازی داخلی
این ساعت هوشمند به حافظه داخلی ۲.۵ گیگابایت مجهز شده که به موجب آن، قادر است فایلهای موسیقی، عکس و اپلیکیشن دانلود و ذخیره کند.

پرداخت از طریق فیت بیت
کاربران براحتی می توانند از طریق کارتهای اعتباری، پول پرداخت کنند چرا که این دستگاه از فناوری NFC بهره می برد.

اعلان هوشمند
این ساعت قادر است اعلان‌های مختلفی نظیر اعلان تماس صوتی، پیام‌های متنی، اینستاگرام، فیس‌بوک و غیره را به کاربر نشان دهد.

فناوری تشخیص ضربان قلب
فناوری تشخیص ضربان قلب موسوم به پیورپلاس در این ساعت ایونیک فیت بیت، می تواند خیلی دقیق تر ضربان قلب کاربر را بخصوص به هنگام ورزش نشان دهد.

حسگر جدید
این ساعت به یک حسگر sp۰۲ مجهز است که با استفاده از آن می توان سطح اکسیژن موجود در خون افراد را نشان دهد که این امر موجب می‌شود بتوان به الگوی ریتم تنفس در خواب دست پیدا کرد.

عمر باتری چند روزه
طبق اعلام شرکت فیت بیت، با هر بار شارژ کردن این ساعت هوشمند، کاربران می توانند بطور معمول تا چهار روز از آن استفاده کنند.

ساعت هوشمند آیونیک فیت بیت هم اکنون قابل پیش خرید است و قیمت آن برآورد شده که ۲۹۹.۹۵ دلار باشد. فروش این محصول در فروشگاههای مجازی و واقعی در ماه اکتبر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

منبع : ایسنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *