جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ساعت های هوشمند اندروید گوگل

منابع نزدیک به وب‌سایت اندروید پلیس ادعا می‌کنند که گوگل سخت در حال کار بر روی ساخت دو ساعت اندرویدی ساخت خود است. به نقل از این گزارش هر یک از این ساعت‌های هوشمند با یکدیگر متفاوت هستند. مدل بزرگ‌تر دارای آپشن‌های بیشتری بوده که به طبع از قیمت بیشتری نیز برخوردار است. مدل کوچکتر نیز احتمالاً فاقد موبایل دیتا و جی پی اس بوده که هدف آن نیز کاهش قیمت بوده است.

ساعت های هوشمند اندروید گوگل

اندروید پلیس اشاره می‌کند که اگر چه تا این لحظه هیچ تصویر و رندری از این ساعت‌ها و مشخصات آن‌ها منتشر نشده است اما نام این دو ساعت “Angelfish” و “Swordfish” خواهد بود. مدل Angelfish ظاهراً دارای قطر 43.5 میلی‌متر است که دارای مشخصاتی نظیر پشتیبانی از اتصال LTE، GPS و دنبال کننده ضربان قلب است. این ساعت هوشمند قدرتمندترین ساعت اندرویدی حاوی سیستم عامل “Android Wear” است و سه دکمه لمسی نیز در سمت راست آن‌ تعبیه شده است. مدل کوچک‌تر نیز Swordfish خواهد بود که دارای ظاهری شبیه به ساعت هوشمند “Pebble Time Round” است و به طبع قافد برخی از ویژگی‌های مدل نخست خواهد بود.

این منابع ادعا می‌کنند که گوگل قابلیت‌های دسترسی سریع مختلفی را جهت استفاده از جیمیل، مخاطبین اپلیکیشن پیام رسان هنگ اوت، زمان و سایر ویژگی‌ها برای این دو ساعت هوشمند طراحی کرده است تا شاهد 2 تا از بهترین‌های این محصولات در آیدنه‌ای نزدیک باشیم. یکی از چیز‌هایی که انتظار حضور آن را داریم دستیار صوتی گوگل است. این یکی از بزرگ‌ترین دلایلی است که گوگل در کنفرانس Google I/O 2016 اعلام کرد قصد ورود به تولید گجت‌های پوشیدنی را دارد. به احتمال خیلی زیاد چند ماه دیگر می‌توانیم تصاویری از این محصولات را مشاهده کنیم. شاید چند ماه پس از عرضه دو تلفن هوشمند سری نکسوس، زمان مناسبی برای عرضه این دو ساعت هوشمند در بازار باشد تا گوگل سال 2016 را قدرتمندتر از هر زمان دیگری آغاز کرده باشد.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *