جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ساعت مچی پرنده

طرح اولیه ای از ساعت های پرنده ارائه شده که نه تنها دور مچ دست کاربرانشان بسته می شوند بلکه همانند یک پرنده بدون سرنشین عمل کرده و از قابلیت های متمایزی برخوردارند.

 

saate mochie parande

 

در فیلم های علمی و تخیلی همواره شاهد تصاویر و صحنه هایی بودیم که به دور از ذهن می رسیدند و تنها با افکت های ویژه سینمایی انجام می شدند. اما در عصر فناوری و دنیای مدرنیته، تصاویر و صحنه های چنین فیلم هایی دیگر زاییده تخیل نبوده و در حال ساخت و تولید هستند.

در سال های اخیر، کمپانی های مختلف تولید و ساخت ساعت های هوشمند را آغاز کرده اند، ساعت هایی که از قابلیت های بسیاری برخوردارند که از میان آنها می توان به کنترل ضربان قلب، نبض، میزان سوخت و ساز کالری بدن، مدت زمان راه رفتن، اتصال به اینترنت، نمایش پیام ها، برقراری ارتباط با سایرین و  … را اشاره کرد.

اما در جدیدترین تکنولوژی عرضه شده، هواپیماهای بدون سرنشین تبدیل به ساعت های مچی هوشمندی می شوند که با دستور کاربرانشان از مچ دست آنها جدا شده و به صورت خودکار از آنها عکس گرفته یا به فیلمبرداری پرداخته و می تواند بر بالای سر کاربر به پرواز درآید. این پرنده بدون سرنشین Nixie نام گرفته و قادر به شناسایی کاربرانش از سایرین است.

منبع : خبرگزاری مهر

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *