جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ساعت زنگ دار خوشمزه!

به دلیل وجود مقادیر زیاد کافئین در قهوه ، نوشیدن یک فنجان از آن پس از بیدار شدن باعث شادابی و رفع خواب آلودگی انسان میشود.همین امر باعث شده تا در بسیاری از فرهنگ ها نوشیدن قهوه صبح زود ناشتا به عادتی روزانه تبدیل شود.اما خب آماده کردن قهوه هم کار زیاد راحتی نیست ، آن هم اول صبح با آن همه خواب آلودگی.

saate zangdar

 

حال یک طراح خوش فکر انگلیسی با نام “جاش رینوف” اختراعی جالب کرده است.گجتی که وی طراحی کرده در واقع یک ساعت زنگ دار است که تفاوتی جالب با همه ساعت های زنگ دار فعلی دارد.این ساعت زنگ دار جالب دقایقی قبل از اینکه بیدار شوید دست به کار شده و قهوه شما را آماده می کند !

نام این ساعت ” Barisieur ” است و مکانیزیم آن به این صورت است که با استفاده از گرمایش القایی و یاتاقان ساچمه ای (Ball Bearing) آب جوش درست کرده و قهوه را دم می کند تا به محض بیدار شدن فرد از خواب ، قهوه تازه دم آماده نوشیدن باشد.یک بخش خنک کننده نیز وجود دارد که می توانید شیر و همچنین موادی مانند شکر، و غیره را در داخل آن قرار دهید.

از این ساعت فعلا یک نسخه ساخته شده و در صورت تامین سرمایه لازم به تولید انبوه خواهد رسید.جاش رینوف مخترع این ساعت جالب ، قیمتی بین 250 تا 420 دلار را برای این محصول پیش بینی کرده است.

منبع : engadget

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *